Jeg ble tildelt en pris!

Traveller of the year

Jeg måtte sette meg opp og lese det én gang til. Men jeg hadde ikke lest feil. Det stod at jeg var tildelt GRYXEN AWARD for årets reiseblogg! For en overraskelse, og for en utrolig artig pris å få!!! At jeg i det hele tatt blir tildelt en GRYXEN AWARD, ser jeg på som en stor ære, og jeg er så utrolig takknemlig! Det faktum at jeg er utnevnt til årets reisedronning av blogg-Norge, en tittel jeg føler meg utrolig stolt over å ha fått, betyr mye. Fordi det er akkurat det jeg vil være! En reisedronning! 🤩 Og ikke en person med begrensninger som gjør at jeg ikke kan reise rundt i verden, oppleve andre land og kulturer og bli kjent med spennende mennesker!

Jeg er inneforstått med at denne prisen forplikter, og jeg skal selvsagt fortsette den gode gjerning med så mye reisevirksomhet som mulig. Jeg har da ikke tatt utdanning i reiseliv for ingenting! Irland, Spania, Italia – Here I come!

I bloggen til Gryende kan du lese om hvilke andre flotte GRYXEN AWARDS som er delt ut i år. Av – the one and only – Gry Henriksen! Og HER kan du lese juriens begrunnelse for at jeg fikk denne eminente prisen til del. Jeg må i all beskjedenhet legge til litt mer skryt, for jeg fikk faktisk tildelt en GRYXEN AWARD i fjor også. Denne utmerkelsen kan du lese om HER.

Høyt i toppen

Siden vi ikke har hentet frem den siste juleeska enda, er det litt glissent mellom julepynt på treet vårt. Men desto større plass og mer fokus på prisen! 😀 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på 
Instagram (story).

24 kommentarer

Siste innlegg