De nominerte til Gryxen Awards

I disse dager går Gryxen Awards av stabelen. Noen av de nominerte til disse flotte utmerkelsene finner du i boksen under. Det er fortsatt mulig å nominere dine bloggfavoritter i de ulike kategoriene, og dette kan du gjøre ved å skrive en kommentar i blogginnlegg hos Gryende HER eller HER, eller ved å sende en mail til selveste Gry Henriksen og hennes eminente jurymedlem Verdande på denne adressen: [email protected]

Gry er skaperen og utvikleren av denne nytenkende idéen om en reell award for bloggere, som så dagens lys for to år siden. Som nylig tilbakevendt blogger til blogg.no fikk jeg Gryxen Award for Årets kvinnelige nykommer i 2021 og for Årets reiseblogg i 2022. Jeg er ikke nominert i noen kategorier i år, men skal selvsagt delta med mine stemmer til flotte medbloggere når den tid kommer.

Det har også begynt å komme inn en del nominasjoner til de fem neste kategoriene, som er:

Årets business
Årets mamma-/pappablogger
Årets stjerneskudd
Årets gledesspreder
Årets forbilde
Jeg har sendt inn nominasjoner på i alt ni bloggere, via epost! Har du sendt inn dine nominasjoner? Alle kan nominere kandidater, både bloggere og de som ikke blogger. 🙂

 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

20 kommentarer

Siste innlegg