Jeg er tildelt “Honorable Mention” i Gryxen Awards

Siden årets Gryxen Awards gikk av stabelen 1. desember har det vært presentert nominerte kandidater og avstemminger i de første kategoriene, og flere kommer! Jeg er i dag tildelt Honorable Mention i årets Gryxen Awards. Tusen takk! Denne påskjønnelsen verdsetter jeg høyere enn gull, den betyr mye for meg. Mest fordi jeg vet at de som har stemt på meg virkelig bryr seg! ❤️

Da jeg for noen dager siden la ut innlegget Jeg er nominert til en Gryxen Award i forbindelse med avstemmingen av kandidatene i kategorien “Årets Meningsytrer”, meg selv inkludert, fikk jeg pepper for dårlig valgkamptaktikk. Å fremsnakke sine medbloggere var visst ikke sett på som god taktikk. Min oppfordring gikk ut på å stemme på den kandidaten man mente fortjente prisen for Årets Meningsytrer. Gry selv mente etter mitt initiativ at valgkampanjer ganske så sikkert ikke inkluderer profilering av ens motstandere. Hahaha! 😂 Det skal innrømmes at jeg har nada erfaring med å bedrive valgkamp, men jeg tror nok uansett folk stemmer på den de mener er den beste. 😀

Gryxen Award i gjeldende kategori gikk til en medblogger. Det skulle underveis i stemmegivingen vise seg at det var blitt stemt på ulike grunnlag. En flertydighet ved denne kategorien førte til at flere hadde tolket “Mening” til inntekt for bloggen min, som jo faktisk heter “MEning”, og jeg var jo nominert. Mening har på engelsk to ulike betydninger, etter som om man tenker på “opinion” eller “meaning”. Lang historie kort… Jeg er i dag altså tildelt “Gryxen Award for Honorable Mention”! Hjertelig takk til juryen, bestående av Gry og Verdande, som snudde seg rundt og opprettet en helt ny kategori, og enda en gang tusen takk til alle som har stemt på meg! 🥰 Jeg er helt overveldet over hvor mange som har engasjert seg, himmelfallen og forfjamset på samme tid. Det er simpelthen fantabulastisk. Men jeg lover å ikke bli snobbete eller la stolthet og arroganse ta overhånd av den grunn. 🤗 

Her kan du lese mer om bakgrunnen for denne utdelingen:
Gryxen Awards: Vinneren av årets meningsblogger er…
Gryxen Awards: Stem frem årets matblogger + Meningsfull oppmerksomhet

Ikke ta notis av en manglende bokstav i etternavnet mitt på det flotte diplomet! Slikt kan skje når juryen sitter på overtid utover nettene for å få utnevnt alle vinnere av årets Gryxen Awards. 😊

 

Her er link til min Gryxen Award for 2021: Årets kvinnelige nykommer
Her er link til min Gryxen Award for 2022: Årets reiseblogg

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

26 kommentarer
    1. Heia, skal hilse så mye fra min gode venn, som du har gitt mye inspirasjon og gode råd vedrørende ME. Så da gratulerer vi deg begge 2 (og helt sikkert en hel haug andre) med en vel fortjent GryXen 😉

        1. Og så til noe helt annet, som det heter. En muligens anbefalt lesning av filosofibloggeren Apecalypso i dag med headingen “En manipulerende intrigemaker møter sitt speilbilde”.. Innlegget hadde noe med plagiering å gjøre… Som vanlig fra den kanten må man tenke og fiilosofere selv, lese mellom linjene, og av og til ha Akademisk Ordbok for hånden. 😉

    2. Ble virkelig glad av å kunne lese de positive tilbakemeldingene som fremkommer her i hht den løsningen vi gikk for i dette anliggendet!
      På den ene siden, kunne vi jo ikke bare opprette en ekstra kategori innenfor den eksisterende just like that med et konsept som involverer å stemme frem vinnerne blant de som er nominert innen de respektive kategoriene, mens det på den andre siden syntes nødvendig å anerkjenne den flertydigheten av ordet som brått gjorde seg gjeldende under den avstemningen. – Det ville forsåvidt ikke blitt et ‘issue’ dersom det hadde dreid seg om typ et par-tre stemmer, men når det er snakk om et såpass engasjement som i den kategorien, ble det brått noe annet..
      I den forbindelse kan jeg røpe at topp 4 i den stemmerunden, hvilket vil si hhv Bunny, meg, og så Brit med deg kun en stemme eller to bak, endte med stemmetall som ville avstedkommet med en soleklar seier i samtlige av de øvrige kategoriene som har vært utdelt til nå. – Dessuten var det faktisk du som fikk de fleste epost-stemmene, med meg som nr.2.
      – Jeg husker at jeg stusset litt da du ble nominert i den kategorien. Den dobbeltbetydningen ikke gikk opp for meg før stemmene begynte å renne inn og enkelte inkluderte en kort begrunnelse, så jeg kommer jo ikke utenom at jeg i utgangspunktet syntes den nomineringen var en smule malplassert *haha*

      1. Jeg tenker at det ble en super løsning og et utkomme som alle kan være fornøyd med. 🙂 Jeg var i utgangspunktet overrasket over å bli nominert i denne kategorien selv, men oppfattet dobbeltbetydningen av “mening”, ut fra egne intensjoner. Da kommentarer begynte å komme inn, både i blogginnlegget ditt og på min FB og i Messenger, ble jeg både rørt og varm om hjertet. Men tenkte likevel ikke at en Gryxen Award skulle komme meg til eie. Ut fra engasjementet ser jeg helt klart at den riktige vinneren av “Årets Meningsytrer” ble kåret. Tusen takk for den store, imponerende og meningsfulle jobben du gjør med forberedelser og gjennomføring av Gryzen Awards, Gry! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg