Søstre som vokste opp på motsatt side av fjellet

Her er vi ganske normale

Vi er to søstre som vokste opp på hver vår side av fjellet, nærmere bestemt på motsatt side av Vattafjellet på Ytre Vikna. Den gangen fikk jeg ikke muligheten til å møte Anita og bli kjent med henne. Faktisk visste jeg ikke om den delen av familien min. Etter at jeg og familien flyttet fra bygda, bodde hun og våre to brødre fortsatt på sin side av fjellet. De vokste opp der. 

Da Anita og jeg for et par dager siden tok oss en tur til min side av fjellet, altså til Engesvik, som også er etternavnet mitt, skjedde dette som du ser på bildene under. Vi ble rett og slett litt crazy, smågale, mindre pene, og hadde ikke helt kontroll på våre grimaser. Dette skyldes kanskje at vi delvis er støpt i samme form, har samme far. Vi har mange av de samme faktene, men kan også merke det på atferd og interesser. Mye ligger nok i genene. Kanskje har vi på en måte behov for å ta igjen noe. Og det kan gi seg utslag i at vi vil ha det ekstra koselig sammen, eller blir litt gale! 😀 

Lillesøster lurer på om vi skal tillate oss å være crazy
Det er klart vi er crazy

Her er innlegget om turen til Engesvik, som jeg skrev i går: Hvor kommer jeg fra.

Takk for at du stakk innom bloggen og velkommen tilbake! 🙂 

Litt gale også
20 kommentarer

Siste innlegg