Her kan dere bestille hotell til bloggtreffet

Da er jeg faktisk i mål med å reservere rom til dere som vil komme på bloggtreffet her i Trondheim første helg i juni. Det jeg har lagt vekt på når jeg skulle bestemme hotell var:

  • Beliggenhet i sentrum, slik at man kan komme lett til og fra innen byen uten å måtte bruke bil, drosje, etc.
  • Beliggenhet slik at Trondheim lufthavn Værnes er lett tilgjengelig med buss og tog.
  • Overkommelig pris på hotellrommene.
  • Mulighet for at jeg kan reservere mange nok rom, og slik at hver enkelt kan booke og betale hver for seg.
  • God service.

Valget falt på Comfort Hotel Trondheim i Krambugata. Jeg har vært i kontakt med dem flere ganger, og jeg synes vi har fått et godt tilbud fra dem. Pris på enkeltrom blir 1390 kroner per døgn, og pris på dobbeltrom blir 1590 kroner. Om noen ønsker å dele rom, blir prisen da 795 kroner per person per døgn. Ordinære priser er 2199 og 2349 kroner per natt. 

Heidisverden har også gått god for dette hotellet. 

For fredag har jeg reservert 5 enkeltrom + 3 dobbeltrom med 2 enkeltsenger. 
For lørdag har jeg reservert 10 enkeltrom + 5 dobbeltrom med 2 enkeltsenger.

Jeg vet jo ikke sikkert hvor mange vi blir. Men ut fra mine beregniger er vi per i dag 8 som mest sannsynlig kommer, og 17 som kanskje kommer. Disse tallene kommer helt sikkert til å endre seg. Er det interesse for at jeg skal lage ei liste over hvem som kommer? Med link til de respektive bloggerne?

Nå er det slik at man velger selv om man vil benytte seg av dette tilbudet eller ikke. Noen velger kanskje andre overnattingssteder i Trondheim eller å bo hos venner og kjente.

Men tilbake til booking av rom. Dere som ønsker å benytte dere av det tilbudet vi har fått fra Comfort Hotel Trondheim, må gjøre det før 2. mai for å få prisen i tilbudet vi har fått fra Comfort Hotel Trondheim. Dere kan begynne å bestille de reserverte rommene fra 6. februar. Etter 2. mai blir de reserverte rommene frigitt og lagt ut for at andre gjester kan booke dem. Det er mulig å få booket rom etter 2. mai også, men dette blir da ikke til avtaleprisen. Booking etter fristen blir til prisen hotellet har liggende ute bestillingsdagen.

Slik gjør dere for å bestille reserverte rom på Comfort Hotel Trondheim for tilbudspris:

  1. Ta kontakt med meg på Messenger (raskest) eller mailadresse [email protected] for å bestille rom, så får dere en kode av meg som dere skal oppgi for å få rabatten. 
  2. Kontakt Comfort Hotel Trondheim på telefon 73 58 88 88 eller email [email protected] for å booke. Et sikkerhetstips hvis du booker på mail, er å sende utløpsdato på betalingskordet i en egen mail. Husk å oppgi koden for å få rabatten!
  3. Dere kan betale ved ankomst.

Jeg har fått tillatelse til å bruke hotellets bilder i blogginnlegget. Ellers har jeg også vært en svipptur innom hotellet for å sjekke hvordan det ser ut der, samt tatt egne bilder. Det ser flott ut der! De har flere avdelinger/områder med gode stoler og bord i resepsjonsområdet (med bar!), og de kan dessuten reservere plasser/områder til oss, hvor vi kan sitte sammen, skravle og ha det koselig!
Bruk gjerne kommentarfeltet i dette blogginnlegget for spørsmål og kommentarer. Dere kan også kommentere hverandres kommentarer. Ellers er jeg glad for alle som sprer informasjon om bloggtreffet, og gjerne i form av et eget blogginnlegg slik bl.a. Heidisverden, BforB og Hverdagsmagi har gjort! Jo flere som kommer, desto mer hyggelig, trivelig og morsomt blir det! 🙂 
Her står jeg i 5. etasje og tar bilde ned.
De fire øverste bildene er fra Comfort Hotel Trondheim sin hjemmeside, mens de tre siste er tatt av meg. 
Jeg møtte en hyggelig resepsjonist/bartenter på Comfort Hotel Trondheim
Her er jeg på vei inn heisen på Comfort Hotel Trondheim

Tidligere innlegg og kommentarer om bloggtreffet finner du her:
Bloggtreff i Trondheim til våren?
Ja, det blir bloggtreff i Trondheim
Helg for bloggtreffet i Trondheim

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)
35 kommentarer
    1. Så flink at du ordnet alt:)
      Ettersom jeg bor ikke langt unna, mulig jeg overnatter hjemme:)
      Men vi får se:) Jeg har fortsatt tid til å bestemme:)

      1. Takk-takk 😊 Klart du kan sove hjemme, og du trenger ikke bestemme deg enda. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal sove hjemme eller om jeg joiner resten på hotellet 😀

        1. Takk fikk koden og har bestilt. Jeg er kjent for å være veldig effektiv! 🙂 Ellers liker jeg også godt å organisere ting, så bare gi meg en lyd om du trenger bistand med noe, så hjelper jeg til 🙂

          1. Ser for meg at du kan være både effektiv og driftig, ja 😀 Skal skrive meg bak øret at du gjerne hjelper til, og det er supert å vite! 🤗

    2. Du er skikkelig flink til både å informere og organisere!🤗
      Skikkelig fint hotell!🤩
      Det er bra det er god tid på å bestille, i tilfelle jeg skulle få muligheten til å reise.🥰👌🏻

      1. Takk-takk 🤗 Ja, flott hotell med mange muligheter, og det ligger fint til mellom Solsiden og Nidarosdomen 😀 Kanskje vet du mer når det nærmer seg mai. Jeg krysser fingre for at du får muligheten til å reise! 🥰

    3. For et flott opplegg, Kari! Du har virkelig stått på for oss altså! Jeg har vel mer eller mindre bestemt meg for ikke å reise – tror det blir litt for mye penger i en ellers dyr tilværelse med litt av hvert som må fikses som koster penger! Er veldig lei for det, men det er ikke alltid vilja og lommeboka spiller på samme lag! God klem <3

      1. Takk-takk 🤗 Synes det er både morsomt og givende å dra i gang slike arrangementer, og liker at det blir bra. Har stor forståelse for at vilje og lommebok ikke spiller på samme lag. Sånn er det bare. Reise og overnatting vil nok koste litt. Men jeg kan love deg at jeg ville blitt veldig glad om du vant i lotto! Returklem

        1. Er ihvertfall den du har på toppen av bloggen, som minner meg om Suzie – nå skal jeg spille Suzie Quatro Devil Gate Drive 😜👍🏾

          1. Du er sannelig observant 😀 Jeg tror jeg har hatt den jakka i 10-12 år. Jeg ble inspirert og har også spilt Devil Gate Drive nå (fra 1974!) 😀

    4. Hei! Elsker engasjementet ditt og du er flink til å ordne. Tusen takk for det.
      Selv om jeg bor 20 minutter unna Trondheim, vil jeg gjerne benytte meg av hotell. MEN, om det skulle bli sånn at noen langveis fra trenger plassen “min”, så sover jeg hjemme. 🙂

      Jeg vil gjerne dele rom med noen… både pga. prisen og fordi jeg er et oversosialt vesen. (Men jeg har sosiale antenner altså, jeg har ikke munnsjuttu, hvor jeg prater på inn og utpust) så den som evt. deler rom med meg, vil få ro! 🙂

      1. Takk, så bra! 😀 Det er jo supert å være sosial og samtidig ha sosiale antenner, hihi 😉 Håper noen tilbyr seg å dele rom med deg. Du må jo være en gavepakke for andre som ønsker å dele rom, og samtidig bli kjent med en medblogger 😊 Jeg sender deg koden, så har du muligheten til å booke rom! 🤗

    5. Da har jeg laget eget innlegg og vært med å markedsført treffet og de rabatterte hotellrommene. Har også linket deg Kari 🙂 Har oppfordret flere om å gjøre det samme. Vi må spre det glade budskapet! Dette kommer til å bli superfantabulastisk!!

      1. For et herlig innlegg! Tusen takk for god markedsføring!😊 Jaaa, spre det glade budskap!!! 😀 Arig at du har tatt i bruk ordet mitt også 😉

        1. Tusen takk og bare hyggelig 🙂 Kanskje du kan redigere innlegget ditt litt der det står at vi kan kontakte hotellet for bestilling etter at vi har koden. Det hotellet trenger på mail er: Fullt navn, telefonnummer og kortnummer. Og en egen mail er anbefalt med utløpsdato på kortet.

          1. 😊 Jeg var i kontakt med hotellet i formiddag. Fikk dem til å lese gjennom dette blogginnlegget for å se etter om de trenger at jeg skriver mer info til dere. Det trengte de ikke, men jeg kan føre på dette med egen mail med utløpsdato.

    6. Du er flink til å organisere altså!
      Ser ut som mange har anledning å dra på dette treffet. For meg tror jeg ikke at det er aktuelt.
      Men du verden så spennende!

      1. Takk-takk 😊 Skulle veldig gjerne hatt med deg også, Mette, men det er ikke alltid man får med seg alt. Ja, dette kommer til å bli supert, og det er fint å ha noe så spennende å glede seg til! 😊

    7. Jeg bor jo i Rogaland og kunne faktisk tenke meg å ta turen oppover eller bortover eller hvordan man skal si det. Så tror jeg sier at jeg trenger kode så kan jeg heller ombestemme meg hvis helsa setter foten ned

      1. Oppover og bortover kanskje? 😀 Noen sier bordover også, du sier akkurat det du vil, bare du kommer til Trondheim, hihi 😊 Jeg sender deg koden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg