Helg for bloggtreffet i Trondheim

Kanskje et gruppebilde på Gamle Bybro?

Da er helg for bloggtreffet i Trondheim bestemt! Det blir… trommevirvel!!! Første helg i juni, altså lørdag 3. – søndag 4. juni! Så da kan dere sette av alle andre helger i vår til whatever dere måtte ønske. – Så lenge første helg i juni er plottet inn i kalenderen til bloggtreffet i Trondheim! 😀

Det er mange som har lyst til å komme, og det er supert! Man trenger ikke å ha tilknytning til noe bestemt bloggmiljø eller være “venn” med noen andre på bloggplattformen for å delta. Hele poenget med treffet er jo at vi skal bli kjent med hverandre. Foruten å ha det morsomt, trivelig og koselig, selvsagt! I tillegg kan det vanke noen bloggtips fra medbloggere, samt inspirasjon til videre blogging.

Jeg har sjekket beliggenhet og priser for noen aktuelle hoteller i Trondheim, for de av oss som ønsker å bo på samme hotell. I den forbindelse har jeg sendt noen forespørsler og spurt om de har mulighet for å reservere 10 – 15 rom, samt gi oss pristilbud. Har hittil fått svar fra to av dem, og skal informere mer her i bloggen når jeg har fått respons fra flere og har mer grunnlag for å vurdere. Kommer også til å sparre med Heidisverden i forhold til aktulle hoteller og priser. For øvrig stiller selvsagt alle fritt til å benytte andre overnattingsmuligheter. 

Alle bloggere og andre blogginteresserte er velkommen til bloggtreffet! 

Tidligere innlegg og kommentarer om bloggtreffet finner du her:
Bloggtreff i Trondheim til våren?
Ja, det blir bloggtreff i Trondheim

 

En overskyet vårdag i Trondheim

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

28 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Hadde vært koselig om du kunne blitt med, men har full forståelse for at det blir i overkant når dere skal nordover igjen to uker senere. Det er ingen “frist”, så det går helt fint om du skulle se muligheten og ombestemme deg senere 🙂

      1. Herlig, Frodith 😊 Det er forresten noe jeg må spørre deg om i den forbindelsen 😉 Sender på messenger, og håper du leser der!

    1. Hadde vært hyggelig, men har ikke vært på lengere reise enn en time med bil fra her vi bor etter jeg blei syk for 12 år siden .. Hyggelig om dere blir en fin bloggergjeng.. <3

      1. Hadde selvsagt vært kjempehyggelig om du kunne komme, men jeg har full forståelse for at det ikke går. Jeg har vært syk i 14 år, må ofte prioritere og avlyse, og regner ikke med å kunne være med på alt selv. Det går så lenge det går… Tusen takk for gode ønsker! 😊😍😊

    2. Kjempeflott! Veldig bra datoer ble satt tidlig! Jeg har bestilt flybilletter og gleder meg til treff! 🙂 Ser det er flere enn meg som allerede har sagt at de sikkert kommer. Blir kos å treffe dere live og ikke bare komme på besøk her i bloggblokken 🙂

      1. Så kult at du allerede har bestilt flybilletter! 😀 Fra fredag eller fra lørdag? Ja, måtte få satt datoer, slik at folk har mulighet til å begynne å planlegge. 😊 Skal få tatt en avgjørelse mht. hotelltilbud ganske snart også. Frem til nå har jeg satt sju på lista over “kommer sannsynligvis” og tredoblet på “kommer kanskje”, men dette kan endre seg mye enda. 😊

        1. Jeg kommer tidlig fredag kveld og blir til sen søndag ettermiddag, så da skulle jeg få med meg det meste av programmet tenker jeg. Det jeg har veldig lyst til å bli med er en byvandring rundt om på flotte steder i byen lørdag formiddag etter lunchen 🙂 Jeg er også med å gjør byen (bar til bar) senere lørdagskvelden. Hvilke hoteller har dere sendt forespørsel til? Fint å bo midt i sentrum med kort vei til alt.

          1. Så koselig! 😊 Det blir masse tid til å rusle rundt i byen. Kult at du blir med ut for å gjøre nattlivet utrygt på kvelden også 😀 Jeg har sjekket hoteller sentralt i midtbyen, og sendt forespørsler til de som ser aktuelle ut, ikke er av den dyreste sorten. Tenker å reservere noen rom fra fredag til søndag, noen fra lørdag til søndag. Skal lage et eget blogginnlegg på dette med overnatting ganske snart. 🙂

    3. Så bra det blir den helga, da kan jeg si med nesten helt sikkerhet at jeg kan delta. Gleder meg, håper så mange som mulig kommer. Dette blir så bra 🙂 <3

    4. Jeg noterer den foreløpig og vet ikke om jeg kommer meg avgårde eller ei.
      Men du godeste hvor gøy det hadde vært hvis det hadde klaffet og ikke masse annet dukker opp (som ryggoperasjonen til Musikermannen)😅

      1. Ja! Gøy for både deg og oss andre 😉 Håper virkelig at det klaffer 😊 Selv om du til vanlig klarer å sjonglere mellom aktiviteter, blir det vanskelig å være til stede både nordafor og i Trondheim. 😅 Regner med at den ryggen skal til Bodø?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg