Jeg har begynt som gateartist i Milano

Gjør jeg det riktig?

Tror du jeg har begynt som gateartist i Milano? Det kan kanskje se sånn ut på disse bildene. I så fall må det være den mektige katedralen i Milano som har kastet trolldom over meg. Duomo di Milano har rundt 3500 skulpturer og statuer i fasaden. Med litt magisk fantasi, kan man jo aldri vite hva disse er i stand til.

Meg foran Duomo di Milano
En “pose” foran Duomo di Italia
Fasaden på Duomo di Milano
Duomo di Milano
Ser du han til høyre for lyktestolpen som heiser seg opp?
Treet og folkene foran Duomo blir små sammenlignet med den gedigne katedralen
Taket og inngangen til det flotte kjøpesenteret ved Duomo
Med hælen i testiklene snurrer jeg tre ganger rundt

Det som er helt sikkert. Er at jeg er sikret masse hell og lykke etter å ha snurret tre ganger rundt mens jeg tråkket på oksene testikler, og i tillegg ønsket meg noe. Sannsynligheten skal visstnok være stor for at ønsket blir oppfylt. Oksen befinner seg i flisene på gulvet i et stort kjøpesenter med de dyreste av de dyre butikkene.

Jeg hadde publikum
Danser litt…
Improviserer
I farta
Siste runde

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet første helga i juni.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

17 kommentarer

Siste innlegg