Liste over de som kommer på bloggtreffet

Comfort Hotel Trondheim

Noen av dere har etterlyst en oversikt over hvem som kommer på bloggtreffet i Trondheim første helga i juni. Jeg har laget ei foreløpig liste over de som har gitt signaler om at de”sannsynligvis kommer”: Her er lista slik den ser ut i dag, alfabetisk og med link til  bloggnavn:

Bforb.blogg.no
Dixierose.blogg.no
Frodith.blogg.no
Godesko.blogg.no

Happy.blogg.no
Heidisverden.blogg.no
Hverdagsmagi.blogg.no
Karidansen.blogg.no
Kariengesvik.blogg.no
Lindatetlimo.blogg.no
Livetmedvesla.blogg.no
Mitthverdagsliv.blogg.no

Morsmiddag.blogg.no
Tomsmatprat

Det er enda lenge til vårens happening, og lista kan endre seg mye før den tid. Jeg har ikke tatt med de av dere som sier at de “kanskje kommer”. Det er ca 13 i alt. Si gjerne fra enten i kommentarfeltet i dette innlegget, på Messenger, eller på epostadressen  [email protected] dersom dere vil strykes eller legges til på lista. Hvis ønskelig kan jeg også notere hvem som skal overnatte i Trondheim ei natt (lørdag – søndag) og hvem som overnatter to netter (fredag – søndag).

Stor bloggklem fra Kari 😊

 

Oppdatert liste 6.mars 2023

44 kommentarer
    1. Dette var en fin gjeng da! 🙂 Kjekt å se hvem som kommer! Og kanskje blir vi flere også etter hvert 🙂

    2. Så bra respons 🙂 Det blir sikkert kjempekoselig å komme sammen og bable om blogg osv. 😀

      1. Ja, dette blir superdupert! Jeg har også bestilt meg hotellrom nå, sånn at jeg får med meg mest mulig 😀 Satser på at vi blir enda flere 😊

    3. Dette er et supert initiativ, Kari 🙂 Jeg skulle på mange måter gjerne deltatt, men har en planlagt ny sykehusrunde uka før som avsluttes en eller annen gang på fredagen, og da er jeg nok dessverre ikke egnet for å reise eller treffe noen. Men skulle det bli endringer…vi får se 😉

      1. Takk 😀 Skulle veldig gjerne hatt deg med! 😊 Men sykehusavtaler kommer selvsagt foran. Om det blir endringer, er du hjertelig velkommen til å bli med på sparket! 😉

    4. Oj!🤩
      Der var det mye fine folk altså.🥰
      Det kommer garantert til å bli kjempekoselig.🤗
      Jeg har enda et håp om å kunne dra jeg også, men vet enda ikke når Musikermannen får ryggoperasjonen sin, så jeg må bare vente og se.🤔

      1. Ja, ikke sant! 🤩 Jeg håper virkelig at det ikke blir krasj mellom bloggtreff og operasjon (og andre gjøremål)! Det blir nok enda koseligere om du også kommer, med eller uten Musikermannen. 🤗

    5. Så gøy at så mange har meldt seg på treffet, og jeg kjenner at dette skulle jeg ha vært med på…. Som jeg har sagt før, så får vi se hva som skjer. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Ja, dette er over all forventning, og enda er det lenge til juni 🤗 Du må bare se det an, og så får det være en stor bonus for oss andre om du får til å ta turen! 😉

    6. Jeg har lyst til å komme å treffe dere “medbloggere”. En flott spennende gjeng –
      men jeg syns det er litt langt å reise.
      Tror ikke jeg kommer.

    7. Ooi 😀 Så artig!
      Nå må jeg snoke på alle disse bloggerne som er nevnt her 😉 hehe *Nysgjerrig på hvem de er*
      Jeg gleder meg til treffet. Skal bestille hotell i løpet av uka ;D

      1. Så bra! 😍 Det er veldig koselig om du kan komme, men du trenger ikke bestemme deg enda 😊 Hvis du tenker å booke deg inn på hotellet jeg har reservert rom på, må det gjøres før 2. mai.

    8. Jaa har veldig lyst å møte dere alle flotte bloggere, ikke bare å sitte på sidelinja å kommentere i hytt og pine om så mye og så lite og så mangt. Har bare ett ankepunkt.. vil det være securitas ved inngangen som beslaglegger eventuelle medbrakte slagvåpen som f.eks. balltre el. lign. ? Til orientering, det siste var ironi 😉

      1. Så koselig at du har lyst til å bli med! 😍 Neida, du kan føle deg helt trygg på at securitas ikke vil være til stede! 😀 I stedet har jeg invitert med Trondheim Karateklubb til å være med, og du vil møte dem både ved inngangen og videre langs ruta vår 😀

      1. Hei! Så koselig at du har lyst til det! 😍 Jeg arrangerer bare dette ene bloggtreffet, men det kan jo være at noen andre vil arrangere bloggtreff ved en senere anledning 🙂

      1. Det er nok mange som er i samme båt som deg. 😊 Men du er i alle fall hjertelig velkommen om du skulle finne ut at du har mulighet! 😍

    9. Så utrolig hyggelig å komme over dette innlegget. Mere hyggelig er det å se dere pleier ha/ skal ha blogg treff🤗. Jeg er ny her på denne platformen, og har ikke lest fra deres alle blogg men ønsker dere et fantastisk kjekt treff🤗 så gleder jwg mwg til de innlegga som kommer fra treffet🤗 En nydelig dag til deg Kari🫶🏼

      1. Hei, så hyggelig at du stikker innom bloggen min! 🤗 Ja, det blir bloggtreff i Trondheim til våren, og du er også hjertelig velkommen til å være med, om du har lyst og mulighet! 😀 Jeg har tatt initiativet og er primus motor for treffet, men er åpen for forslag og innspill fra andre. 😊 Lag deg en fin dag, Aila 😊

    10. Jeg har lagt ut et innlegg om medieomtale i forbindelse med bloggtreffet. Så gjenstår det å se hva som kommer ut av det etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg