15 romjulsbilder

Nydelige farger på himmelen etter at sola har gått ned.

Til tross for at jeg har vært mye liggende i stabil hvilestilling denne romjula, med utmattelser, hodepiner og betennelse i ei hofte, har jeg fått med meg mange fine opplevelser. En del av dem ganske enkelt fra terrassen min her på solkysten av Spania. Det har resultert i noen magiske minner i form av romjulsbilder. Her kommer en liten bildekavalkade med 15 av dem. 😊

Utsikt mot månen under en palme.
Høyt der oppe
Den magiske sola står opp.
Vakre solnedganger
Nok en magisk solnedgang.
Månen dukker opp mellom pipene.
Fullmånen 27. desember 2023.
Donut-kos!
Elefantene mine ønsket seg lysbelagt rød løper til jul!
Koselig hus i nabolaget.
Louise har tatt juleferie.
Låst for anledningen.
Julepynt, palmer og appelsiner.
Julepyntet tobakksbutikk.

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer
      1. Det tenker jeg også. Og når jeg har ladet i noen dager, kan jeg ut igjen og bruke opp oppspart energi på andre opplevelser, med like flotte farger! 🤩

    1. Du er i Spania i jula, det høres fint ut. Men ikke godt å være såpass i dårlig form. Håper du blir bedre, føler deg bedre. Nydelige bilder. Har du det varmt hos deg? Fortsatt god jul, Kari <3

      1. Ja, har det supert i Spania, og nå kjennes det ut som kroppen begynner å ta lading, så da ligger jeg bra an til en liten nyttårsfeiring i kveld! 😀 Tempen ligger på rundt 15 – 20 på dagtid, og på terrassen har vi det flott! Koselig at du likte bildene! Ha en fin nyttårsfeiring! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg