EKSPERTENES UTSAGN

I løpet av de siste årene har jeg vært innom hos mange leger, og og andre eksperter på ulike områder, og fått mange forskjellige råd og vink. Her er noen av dem:

Fastlegen: Kom tilbake tidligere neste gang du har smerter.
Lege på Smerteklinikken: Vær så god, her er en diagnose det ikke fins behandling for.
Gastrologen: Ta mer medisiner, så blir du frisk.
Nevrologen: Ta mindre medisiner, så blir du frisk.
Kardiologen: Her er det lekkasje, men hjertet ditt pumper.
Revmatologen: Du har en diagnose her, og en diagnose der.
Endokrinologen: Har du ikke tatt medisinene jeg ga deg?
Urologen: Drikk mindre te.
Gynekologen: Dette må vi følge opp.
Balderklinikklegen: Du må ta flere prøver.
Akupunktøren: Du må stikkes.
Manuellterapeuten: Jeg flytter på hodet ditt.
Psykomotorisk fysioterapeut: Smil mindre.
Psykologen: Du må få slippe.

 

Frisøren: Vi må fjerne de grå.

Dagens “behandler” (frisøren) fikk meg faktisk til å føle meg bra. Hurra! 
 

Bloglovin’: 
<a href=”https://www.bloglovin.com/blog/19704579/?claim=3y33eycvdcr”>Follow my blog with Bloglovin</a>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg