JEG OPPRETTER NY BLOGG

Jeg har blogget her på blogg.no i to-tre måneder. Det har vært lærerikt og spennende, og jeg har fått mange fine og hyggelige tilbakemeldinger. Nå føles det imidlertid riktig å gå videre. Jeg begir meg ut i den store, vide verden (på nett), og er klar for nye utfordringer og muligheter.

Jeg har opprettet eget domene og driver og knoter med å sette opp en ny blogg på WordPress. Siden jeg ikke er noen dataekspert, blir det mye prøving og feiling. Men jeg har en plan om at jeg skal få det til. Dere vil etter hvert finne meg på https://www.kariengesvik.no

Forøvrig tar jeg gjerne i mot råd og tips!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg