18. plass i bursdagsgave

Jeg hadde ingen planer om å feire bursdagen min i går, men noen overraskelser ble det likevel i løpet av dagen. Den første fikk jeg jeg da jeg slo på telefonen om morgenen og sjekket plasseringen på blogglista. Jeg hadde fått høye plasseringer de siste par dagene, og var spent på dagens listeplassering. Øynene spratt nesten ut av hodet mitt da jeg oppdaget at jeg lå på 18. plass. Er det mulig? Jeg var helt overveldet over å få en 18. plass i bursdagsgave, og jeg har enda ikke helt kommet over det.

Til alt hell har jeg falt litt på topplista til blogg.no i dag, slik at jeg ikke risikerer å bli alt for høy på meg selv. Men dagens 27. plass er også veldig bra, kjempebra faktisk! Jeg blogger ikke for å få høye listeplasseriger, men det er utrolig moro å se at det er flere som stikker innom bloggen og leser. Målet er å holde meg innenfor Topp 100-lista, og langtidsmålet er å holde meg innenfor Topp 40.

Det blir nok ingen justering av disse målene, men det er stor stas å få positive tilbakemeldinger på skriverier og bilder. Det innrømmer jeg glatt. Del to av gårsdagens ikke-feirende bursdag kommer senere i dag. Jeg måtte bare få tømt meg litt for skryt av 18. plassen.

Heldigvis for dere har jeg absolutt ingen planer om å bli en såkalt influencer, så ingen influencere trenger å føle seg truet! Tusen takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂  

27 kommentarer

Siste innlegg