Palmenavn var aprilsnarr

En kort palme og jeg

Du leste kanskje blogginnlegget mitt i går? På selveste aprilsnarr-dagen? Og trodde at palmenavn bare var aprilsnarr? Om du gikk glipp av innlegget, finner du det her: Vi fikk palmer oppkalt etter oss.

En edderkoppalme

Palmer kommer i ulike størrelser, akkurat som oss mennesker. Korte og høye, tynne og tykke. Ingen er like. I blant vokser de omtrent oppå hverandre. Andre ganger står de pent til pynt på rekke og rad. Etter turen i Fuengirola i går, med palmebilder og palmenavn, føler jeg det er på tid med en liten oppklaring. 

En minipalme
Liten og tykk sandstrandpalme

Det var mange som trodde på aprilspøken min i gårsdagens blogginnlegg. Jeg er ikke så glad i å bli lurt selv, men liker å lure, hihi. Men det fins altså ingen palmekomité som rusler rundt og gir palmer navn eller døper dem. Thea, Krissa, Heidi og jeg fikk dermed ingen palmer oppkalt etter oss. Dessverre. Men jeg synes idéen var god, og det hadde vært fint for palmene å fått sin egen beskytter som kunne gitt dem litt ekstra stell og tilsyn. 😀

Palmestrand
Palmerekke i midtrabatter er vanlig i palmeland

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

20 kommentarer
    1. Leste «heldigvis» ikke innlegget ditt i går, for da hadde jeg vel blitt lurt, tenker jeg😅 Er jo egentlig en søt og god ide å gi palmene navn🤓 Riktig god påske🙋🏼‍♀️🐣

    2. Jeg var nok litt opptatt med andre ting i går, så det innlegget unngikk meg. Så sliten som jeg var, skal du ikke se at jeg hadde gått på den spøken 😜 Håper du får en fantastisk søndag, klem 🤗

      1. Huff, ja like greit at du ikke leste… Men morsomt om historien hadde passert som reell 😉 Søndagen min tilbringes på terrassen. Er god og gjennomvarm nå, så sender like godt resten av dagens solstråler til deg! 💛

    3. I am so gullible, I’d believe anything 😂 good story though, pity it’s not true, such a lovely idea 😊 enjoy relaxing in the sun 🌞

      1. You were not the only one to believe it was true. Lots of people actually believed in the story. 😉 Thanks, I will 😊 Spring is on its way to you as well 🌞

    4. Hahahaha, og jeg gikk rett på limpinnen…. skjønte det igrunnen ganske raskt etterpå, men da var jo “skaden” skjedd….! Nevnte det i noen kommentarer på andre blogger – at jeg hadde blitt lurt…. 🙂 du er flink – klem <3

      1. Hihi, du var ikke alene om det 🤗 Artigst var det at foreldrene til jentene gratulerte sine døtre med egne palmer 😀 Artig at du nevnte det for andre og delte at du hadde blitt lurt. Takk 😉

    5. Spøken din var veldig god og så realistisk at det er ikke rart mange gikk på den.😅
      Jeg tenkte nok at det var lureri, men det hadde jo vært gøy hvis det hadde vært sant.🤩
      Ha en flott PALMEsøndagskveld!🤗🐥🐣

      1. Hihi, prøvde å skrive det slik at det kunne vært sant, levde meg litt inn i det selv 🤗 Tusen takk, og ha en super palmesøndagskveld og -natt selv! 🐥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg