Badet i nordlys

Et ansikt stiger ned i nordlyset (Foto: Kari)

 

Jeg dro ned til sjøen i går natt. Det var meldt nordlys i Trondheim, og det ville jeg få med meg. Fra leiligheten på Ranheim ser vi det ikke, så bilen styrte meg ned til fjæra. For en opplevelse det ble! Jeg badet i nordlys.

En halv time senere avtok lysshowet og med et smil om munnen dro jeg hjem og fant senga. Kanskje hadde gode krefter i nordlyset fylt meg med energi og ny livskraft. 😊

Under ser du noen av bildene fra nattens eventyrlige begivenhet.

 

Et flammesprutende vesen stiger ned i nordlyset (Foto: Kari)

 

Flaggermus på tur i nordlyset (Foto: Kari)

 

Kaninfisk i nordlys (Foto: Kari)

 

Nordlys på Ranheim (Foto: Kari)

 

Hjertelig bad i nordlys (Foto: Kari)

 

Nordlyset hilser på trærne (Foto: Kari)

 

Livsenergi fra nordlyset (Foto: Kari)

 

Kvaliteten på bildene er dessverre ikke så god. Jeg hadde bare med mobilkamera og ikke stativ. Men opplevelsen ble helt fantabulastisk. 😊

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer
    1. Wow for noen fantastiske bilder av nordlyset 🥰 Har prøvd å se etter det her i Oslo også, men så langt har jeg ikke klart å se det. Ønsker deg en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Takk-takk 😊 Det er vel også lettere å se nordlyset om man oppholder seg der det ikke er så mye lys fra byen 😊 God helg videre til deg! 🥰

    2. For en opplevelse da! Det hender det er nordlys her i Bergen også, men jeg bor også slik at jeg aldri får sett det.

      1. Ja, helt fantastisk! 🤩 Jeg har en app med nordlysvarsel, og får beskjed når det er meldt nordlys på en viss styrke. 😊

      1. Det var artig å se figurer i lyset etter som det danset over himmelen 🤩 Det føltes nesten som om noen kikket ned på meg… 😀 Du har tatt maaange fine nordlysbilder tidligere! 😉

    3. Så nydelige bilder – og med speilinger også! O la la……! <3 du gjorde det helt rette…. (og jeg angrer på at jeg ikke løp ned til vannet her….)! God klem <3

      1. Takk-takk, og du har et blikk for detaljer. 😍 Neste gang må jeg prøve å få med mer av nordlysspeilingen i sjøen. 😀 Hihi, du har sikkert løpt ned til vannet et par ganger før… 😉 God klem til deg også, og jeg skal finne noe annet fargerikt til i morgen 😉

    4. Så vakkert!
      Vi skulle se etter nordlys i går kveld, men glemte det, og hadde jo stupt til køys før midnatt…. Men vi skal få det med her også med tid og stunder! Nydelige farger og jeg ser det du beskriver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg