Bil og sofa

Jeg fant bilen vår

Jeg fant, jeg fant! Bilen vår stod på parkeringsplassen utenfor Toyota og gliste til meg med ny frontrute.  Det var bare å sette seg inn og kjøre hjem, og parkere i garasjen. Og to minutter etterpå lå jeg på sofaen igjen. Jeg tok drosje for å spare energi. Var i utgangspunktet spent på om jeg kom til å klare å dra til verkstedet. Kroppen ville ikke det samme som meg. Jeg ble andpusten av å tømme oppvaskmaskina og måtte sette meg på en krakk for å klare å fylle vaskemaskina med håndklær. Skjønte ikke hvorfor jeg var så tom for energi. Men så kom jeg på at jeg har jo ME. 🤪 Så var det bare å akseptere, finne sofaen og lade mer.

Den lille turen til Toyota tok bare en halv time, så det var fort gjort. Men likevel en kraftanstrengelse for kroppsmaskineriet. Nå skal jeg ligge her og gjøre minst mulig, for kanskje blir jeg da bra nok til å dra på tai chi i kveld. 😊

Det er alltid blide fjes som møter meg innenfor denne døra.

 

På vei hjem, uten steinsprutskade i frontruta!

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

15 kommentarer
    1. Har faktisk bakt ei marmorkake i dag, og laga middag. No e det godstolen resten av kvelden! Batteriene e fullstendig tromme! Og øyelokkene er så tunge! Ikke lenge t æ går i dvale et par tima!
      Lykke til på tai chi!

      1. Flinkis! Tenker det var to glade gutter i heimen som syntes det luktet godt av den kaka! 😉 Håper du har ladet godt i natt. Jeg har også vært i dvale i natt, og faktisk ladet ganske bra. Plukket meg selv opp og kom meg av gårde i går kveld. Det gjorde godt 🙂 Ha en fin dag! ❤️

    2. Godt å få fikset bilen, men huff så trasig at det ble en kraftanstrengelse å få den hjem.😱
      Nå håper jeg det kommer vår og varme og at det hjelper på energinivået ditt.🤗🤩🌞

      1. Det er greit med alt som er unnagjort 🤗 Takk! Vår og varme gjør godt, og sol og varme er enda bedre!❤️ Ha en super dag! 🌞

      1. Takk, greit å slippe den steinsprutskaden rett i fleisen 🤗 Jeg kom meg av gårde, viljen overstyrte. Det var en god følelse. Håper dagen din blir fin! ❤️

    3. Har du skifta frontrute? Det var vel til Toyota jeg også skulle dratt. Jeg må kjøre på lykke og fromme noen dager før jeg får ruten i orden og EU-pålegga i boks. Godt når bilen er i orden. Du skulle og vært bedre i «orden». Klem <3

      1. Hehe, ja, jeg skulle også ha vært mer i orden, men jeg har i alle fall noen timer her og der hvor jeg er så og si i orden 🤗 Det var bare en mini steinsprutskade, men de måtte skifte hele ruta. Vi er superfornøyd med servicen vi får på Toyota. Kjører du også Toyota? Håper du går glatt gjennom når du skal på neste EU-kontroll! ❤️

        1. Ja du virker høyst i orden, men du sliter med helsa di. Kjører Toyota ja. Den skulle være godkjent i går, men da jeg ringer for å høre om bilen var ferdig får jeg høre de ikke kunne ta ruten. Så fikk time mandag, så da må jeg kjøre bil noen dager uten godkjenning. Gammel bil går ikke glatt i gjennom, men kunne sikkert vært verre :).

          1. Jeg syntes bare det var en morsom måte å si det på. 😀 Og helsa er jo slettes ikke i orden! Så kjedelig at de ikke kunne ta ruta i samme slengen! Men mandag er ikke langt unna, så du kjører sikkert trygt nok frem til da. Håper affæren ikke ble så dyr! 🙂

    4. Ja det er jo dette med at en glemmer av og til “hvorfor” 🙂 Og det er litt godt også, at en glemmer litt 😀 Du fiksa det og kom deg hjem til sofaen! klems

      1. Hihi, ja, jeg er ganske fornøyd med glemsomheten når det gjelder dette. Kaller det selektiv hukommelse. 😀 Returklemmer ❤️

    5. En både glemmer det, og fornekter til tider at en har ME. Legen min minte meg om det når jeg var der på tirsdag 😁🙈
      Godt du klarte å hente bilen, og å komme på thai Chi 👏😀 God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg