Bloggarkivet er overført

Nå er bloggarkivet overført, altså bloggarkivet fra den andre bloggen min. Alle innleggene jeg skrev på kariengesvik.no i perioden februar 2019 t.o.m. oktober 2021 er overført til blogg.no. Det betyr at hele min blogghistore nå altså befinner seg i arkivet her på blogg.no.

Tre arkivdeler har blitt til én helhetlig del. Innleggene fra da jeg fikk åpenbaringen om at jeg skulle begynne å blogge om å være lykkelig, de påfølgende innleggene fra bloggen med eget domene, og de siste fra jeg på ny begynte å blogge hos blogg.no er føyd sammen. Det føles godt og riktig. 

Jeg har ventet på denne overføringen siden jeg begynte å blogge på blogg.no igjen for to måneder siden. Support har vært utrolig velvillige og hjelpsomme når jeg har sendt spørsmål og forespørsler, og nå har også en dyktig “utvikler” i Egmont gjort en stor jobb med overføringen av arkivet. Jeg er så takknemlig!

De av dere som er nysgjerrige på hva jeg skrev om før “returen” for to måneder siden, har nå muligheten til å gå inn i arkivet for å snuse, snoke, søke og lete. Etter snusk i form av skandaler, sladder og gamle historier, samt mer informative skriverier. De gamle innleggene er dessuten oversatt til engelsk, noe jeg ikke har vært like flink til i det siste.

Takk for at du stakk innom bloggen i dag, og velkommen tilbake senere! 🙂 

8 kommentarer
      1. Det gikk i orden siden jeg blogget i WordPress i den andre bloggen også. Takk, kanskje er det noen som vil lese noen av de gamle ME-innleggene, og i alle fall har jeg mulighet for å linke til dem nå.

    1. Thankfully we have online to store everything, imagine trying to fit everything you’ve ever written into a storage cupboard 😄

      1. Yes, so handy that we can store what we write online. Don’t need so many cupboards and drawers as in the good old days… 😀

    2. Ja, de er virkelig flinke til det å være tilgjengelig for oss brukerne på blogg,no. Selv da de hadde et utall blogger, følte jeg bestandig at jeg ble sett og hlrt om det var noe..
      – Vet du, da jeg bestemte meg for å åpne blogg, så var det ikke engang i mine tanker at dette skulle ende med å foregå på norsk! Hadde noen fortalt meg at jeg ville blogge på dette her språket, ville jeg leg faktisk ha skrattet høyt og lenge, da de like gjerne kunne ha sagt at jeg ville blogge på Urdu, for å si det sånn *hehe*.
      Jeg tenkte jo i de vanlige baner, at med engelsk så når en alle, mens med norsk, så når en en liten sær gruppe spesielt interesserte 😛 Det jeg IKKE tenkte på, var at det på de engelske portalene var en satans mange flere om beinet! Så jeg innså mer eller mindre umiddelbart at å bli sett der, uten noe som helst å fare med av ‘navn’ på forhånd, var bare å glemme.. Det var jo mer enn trått nok på den norske arena på den tiden!!
      Men det satt ganske langt inne, for jeg er i grunnen ikke spesielt begeistret for det her språket. Dessuten er jeg drøyt over gjennomsnitts opptatt av å beholde en flytende engelsk, så på det tidspunktet var det kun korte meldinger til og fra norske familie og venner som ble skrevet på norsk. ALT av notater, journaler, osv, osv skrev jeg- og skriver jeg fremdeles KUN på engelsk, så jeg anser faktisk engelsk spm mitt primære skriftspråk, mens jeg på det muntlige plan er stuck med dette her.. 😛 😀 😛

      1. Godt å høre at du også har positive erfaringer med Support! 😊 Jeg hadde litt de samme tankene som deg da jeg startet å blogge. Har mange venner i andre land, så ville skrive på et språk de forstår. I tillegg tenkte jeg at Norge er lite og at det måtte være større muligheter med en engelsk blogg. Nå har jeg fått tilbakemeldinger fra mange som sier at de lett oversetter innleggene via google, så da trenger ikke jeg bruke energi på å oversette. Og jeg vil jo uansett skrive på norsk også. Jeg er opptatt av å holde engelsken min ved like, så litt usikker på hvordan jeg gjør det videre. Fikk noen tilbud om samarbeid fra utenlandske firma osv. da jeg blogget på engelsk. Men droppet det, siden jeg er usikker på det formelle rundt reklame. Holdt derfor den gamle bloggen reklamefri. Du har sikkert en plan for veien videre? Ser for meg at en dame av ditt kaliber kan finne på mye kreativt og ta bloggen til nye høyder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg