Bloggdate på Secret Garden!

Café Aroma & Secret Garden i Mijas Pueblo

I går postet jeg noen bilder av da Linda og jeg var på vei til den hemmelige hagen, altså Secret Garden. Det var mye fint å se på veien opp dit også, og innenfor var det en usedvanlig flott hage som åpenbarte seg. Med koselige sitteplasser og sofaer  spredt rundt i en herlig atmosfære. Stedet er en argentinsk restaurant, og hele navnet på stedet er “Aroma Café & Secret Garden”. Det skulle vise seg at vår bloggdate ble helt perfekt der!

Når du scroller nedover her, vil du finne et bildedryss fra den koselige turen Linda og jeg hadde til Secret Garden. Jeg skal ikke ta fra deg bildeinntrykkene med for lange kommentarer, så jeg sier bare god tur! 😉 

Linda på vei inn på Café Aroma & Secret Garden
Koselige ganger og trapper
Rosa og vakker
Flere små, koselige rom på Café Aroma & Secret Garden i Mijas Pueblo
Fargerikt!
Jeg er litt forundret over hvor flott det er på Café Aroma & Secret Garden i Mijas Pueblo, til tross for Lindas “advarsler”.
Ikke mange satt inne, når det var så deilig temperatur ute
Litt av menyen på Secret Garden
Ups, var det ei gresshoppe som falt ned fra treet over oss? Nei da, bare et blad!
Vellykket bloggdate!
Vi valgte begge grillet laks, og den smakte fantabulastisk!
Her grilles argentinsk biff
Secret Garden
Jeg tok en runde for å ta bilder i Secret Garden, bl.a. av Linda
Linda reiste seg fra motsatt side av grotta for å ta bilde av meg
Det var stengt av  ned til grotta, men lys i flotte farger lyste opp åpningen
Bro over til en annen side av Secret Garden
Koselig hage, med rom og luft mellom spisegruppene
Kaktuser og blomster i skjønn forening
To katter
Bor det noen der inne, tro?

 

Her er link til innlegget jeg skrev om da vi var på vei til den hemmelige hagen i Mijas

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

16 kommentarer

Siste innlegg