Bloggen min har 1-årsdag

Ett år på blogg.no

I dag har bloggen min 1-årsdag. Jeg har produsert mange blogginnlegg siden jeg flyttet over bloggskrivinga til blogg.no for et år siden. Innleggene har blitt kortere men hyppigere siden jeg hadde åpenbaringen om at jeg skulle starte en blogg, og jeg har droppet oversettelsene til engelsk. Dette siste har gjort det mulig å produsere flere innlegg, og lesere fra andre land har uansett muligheten til å oversette via Google.

Du tenker kanskje at 1-årsdagen burde feires? Med høye hælspark og tennene i tapeten? Neida, her har markeringen foregått i stille former, med kroppen i sofatjeneste, mens blikket har hvilt på blogginnlegg fra mange av mine medbloggere i bloggblokka. Fingrene har løpt over tastaturet innimellom. Det var nettopp kommunikasjonen med de andre i bloggosfæren som ble avgjørende for at jeg flyttet hjemmefra og gikk inn i et bloggfellesskap.

Her er innlegget fra 1. november i fjor, som beskriver historien om hvordan jeg havnet her: Gjenoppstått på blogg.no

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

Link til blogginnlegg på Facebook.
Link til innlegg på Instagram (story).

18 kommentarer

Siste innlegg