Bunny er inspirert av Elvis

Går det tok til Drammen, tro?

 

Både Elvis og jeg ble ganske beæret og smigret da vi oppdaget at Bunny er inspirert av Elvis, altså av elsparkesykkelen min. I innlegget Navnekonkurranse – hjelp meg skriver Bunny at han vil ha hjelp til å finne navn på “rullejenta” si. Han utlover honnør i bloggen og hyggelig overraskelse i postkassa til vinneren.

Jeg var på date med Bunny da jeg var i Drammen for litt siden. Han er en trivelig og kul fyr, og slike fyrer må jo ha et passende kult navn på sparkesykkelen sin! Jeg har kastet inn et forslag, men det er plass til mange flere alternativ. Vil du være med på å gi Bunny mulighet for komme i mål med navn før vårens første tur ut med rullejenta! Du finner mer info i Bunnys innlegg. Her er link: Navnekonkurranse – hjelp meg

Lykke til med en durabel og pyramidalsk navnefest, Bunny! 😀 

6 kommentarer

Siste innlegg