Bursdag – hurra for livet!

Ja, jeg har bursdag i dag. I mange år droppet jeg å feire bursdagene mine. Tenkte som så at det er jo bare en dag, som en hvilken som helst annen dag i året. Syntes ikke noe om å feire meg selv så veldig heller, og det var slettes ikke om å gjøre å ha fokus på meg selv. Spesielt etter at jeg fikk barn og laget i stand bursdagsfester til de to prinsessene mine. Da ble mine bursdager mindre viktig.

Men så var det ei meget klok venninne som fikk meg på bedre tanker. Du må jo feire livet! – Sa Hilde. Og der og da snudde tankegangen min, og jeg skjønte at det er akkurat det vi skal gjøre, altså feire livet. Vi må feire livet når vi har muligheten til det, og glede oss over alt vi er og har. Og siden jeg har bursdag i dag, skal jeg feire. Ikke noe stort, nei, og ikke med mange gjester. Bare de aller nærmeste.

Fra en forsinket 50-årsdagsfeiring med mange gjester i 2020. Bjørn og jeg.

Jeg har bakt et par kaker i dag, ostekake og brownies, og Bjørn lager pizza. Det blir garantert kos og trivsel når gjestene mine kommer! Hurra for livet!

Tusen takk!

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

18 kommentarer

Siste innlegg