Bursdag på Otta

Otta – byen ved Rondane

Vi har vært på Otta i noen dager. Det har vært triste stunder, fine stunder og morsomme stunder. Siden jeg tilfeldigvis har bursdag i dag, bestemte himmelen seg for å gi meg et skikkelig fargerikt og flott skue på ettermiddagen. Bildene er tatt fra terrassen hjemme hos min svoger. Ingen filter er brukt, det er ganske enkelt mobilkameraet som har fanget opp disse flotte fargene.

Utsikt mot Otta
Otta i ettermiddagslys en kald januardag
Vinter på Otta

Ellers har jeg fått mye av det jeg liker aller best, sjokolade og te! Nå nettopp fikk jeg en tropp bursdagssyngende, kule mennesker inn på senga accompagnert av Eminem, som leverte en koselig bursdagsgave til meg. Ellers har det strømmet inn mange bursdagshilninger via mobilen, som jeg enda ikke har rukket å svare på. Og i kveld blir det god mat og trivsel.

Overraskende bursdagsgave
Herlige tekrus

Det faktum at vi våknet til 24 minusgrader, og at spyttet nesten fryser til is før det når bakken utendørs, legger ingen demper på god stemning innendørs. Her er det godt og varmt, og livet smiler 😍

Ha en fin kveld! 😊

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

26 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen!! Den koppen til høyre fikk jeg også til jul, en liten påminner til meg egentlig om å roe ned litt også 😀 Og puste 🙂 Det sto en kakao-kjærlighet oppi min også 😀 Kos deg resten av dagen <3

      1. Tusen takk, Frodith 😀 Veldig fine tekster på disse koppene! Å puste er superviktig. Noen og enhver kan glemme det når man er midt oppi et eller annet 😉 Kakao-kjærlighet høres søtt og deilig ut 😀 Jeg er fullproppet av bursdagstaco nå, så det blir masse kos, og nå venter jeg på dessert!

    2. Hipp hurra for deg her på bloggen også. Så fint du ble beriket med en vakker himmel, vinterstemning på utsiden og fine gaver. Kos deg videre. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, Natheless 😀 Ja, det ble massevis av overraskelser på en dag som jeg trodde skulle være en helg vanlig dag 😀 Returklem 🙂

    3. Hipp hipp hurra og gratulerer så mye med dagen!🎉💃🤩
      Håper den har vært kjempefin!🤩
      Helt fantastiske bilder av morgenen hos deg.🤩😍

      1. Tusen takk 😍 Dagen har vært nydelig, i selskap av hyggelige folk! Takk, litt som fargene du fikk i dag, tror jeg… 🤩

    4. sounds like a very nice and happy birthday 🎈 I was listening to abit of Eminem yesterday and thought of you 🤗

        1. yes he was a big Eminem fan 😊 has just joined a band now playing electric guitar but I think it’s rock music they are playing

    5. Mener jeg gratulerte deg med dagen på Facebook, med du får en ekstra gratulasjon her og nå også 🥳🎉 Lykkekopper er perfekte bursdagsgaver, og jeg bare elsker dem 🥰 Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Det gjorde du sikkert, så to tusen takk! 😀 Jeg ligger på etterskudd med å takke for alle hilsningene… Søndagen har vært fin, og jeg har danset på fjellet 🤗 Kan tenke meg at du liker slike lykkkopper, og dessuten er du jo veldig glad i Mummikoppr også 😉 Returklem 🥰

      1. Tusen takk! 🙂 Du kan alltids kjøpe dem senere 🤗 Takk-takk, lett å gjøre seg til når samboeren står og er publikum 😀

    6. Happy Birthday, Kari. Sorry it’s a bit late; I didn’t look at my email yesterday. The scenery looks fabulous but I cannot imagine what -24°C is like. Málaga is around 18°C in the day, but the papers are complaining that it has been as low as 4 just before dawn. I don’t mind that.

      1. Thank you so much, Boyd! I can assure you -24 feels really fresh! Your fingers go freezing cold in two seconds, but if you have a migraine or hadache it’s refreshinig though 😀 Still, I’d much prefer 18, and I can’t wait to enjoy warmer days in Malaga again! Do enjoy your January weather in sunny Spain! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg