Bussen poserte

Bussen poserte

Denne bussen poserte faktisk for meg. Det at jeg hadde tatt buss, var i seg selv ganske spesielt. Fordi det er mange år siden sist jeg gjorde det. Måtte forske litt før jeg fikk til å kjøpe meg billett på den nye måten. Med app og greier. Men jeg klarte det, og det ble faktisk en fin tur hjem fra byen. Mye å se fra bussvinduet som jeg ikke ser fra bilen om jeg kjører samme vei.

Etter at jeg hadde gått av bussen, som er siste stopp på denne ruta, tenkte jeg at jeg måtte ha et bilde av bussen min. Bussen skulle ta en runde i ei rundkjøring før den snudde nesen mot byen igjen. Da bussjåføren oppdaget at jeg stod der for å ta bilde av kjøretøyet hans, stoppet han i rundkjøringen for å bli foreviget, og vinket til meg. Litt artig. 😀 

Ombord i bussen

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

8 kommentarer
      1. Kanskje jeg må ta buss litt oftere… Kommer jo høyere opp, har oversikt, og det er avslappende. Men den lille gåturen hjem fra busstoppet er ofte litt krevende 😌

      1. Så lenge det er sitteplasser er det jo supert. Lurt å benytte anledningen til å duppe litt, sikkert. Tror jeg måtte hatt på vekkeklokke, just in case… 😀

    1. I haven’t travelled on a bus in years, bit I do like to be a passenger sometimes in the car, it’s nice to look around and notice new surroundings, something you cannot do while driving 😄

      1. I also like to be a passenger in a car, and sometimes I like to be the driver and in charge. Like when you pay me a visit 😉

    2. Her vi bor slipper vi å ta bussen, for vi har jo gangavstand inn til sentrum 😊 Det er koselig å ta buss av og til ja.

      He, he, he 😂🤣 Morsomt med han bussjåføren på den andre bussen da.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Visste ikke at du bor så nært sentrum. Men veldig praktisk det, da 😊 Det var faktisk “min” bussjåfør… Som hadde snudd i rundkjøringa etter å ha satt meg av 😂 Ha en god søndag kveld! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg