Da KK skrev om meg

Bildet over er en screenshot fra Facebook da ukebladet KK publiserte en artikkel om meg. En frilansjournalist tok kontakt på Messenger fordi hun ønsket å skrive om meg og min historie med ME for KK.no. Vinklingen skulle være at ikke alle ME-syke må ligge på et mørkt rom. Altså en positiv vinkling.

Etter et par korte spørsmål fra meg, med klargjøringer fra journalistens side, gjorde vi avtaler for gjennomføringen av intervjuet. Resultatet kan du lese i linken under. Jeg fikk videre spørsmål fra redaktøren om hvorvidt jeg ville si ja til at Dagbladets mote- og livsstilsside kunne bruke historien min. Det var selvsagt greit for meg, men jeg tviler på at dette blir aktuelt.

Her er link til KKs artikkel:

Kari (57) fryktet at  hun hadde havnet i en evig bakrus 

Du finner den også på Facebook-siden til KK.

Under ser du screenshot fra oppslaget til KKs nettside med historien for to dager siden.

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer
    1. Så bra at du kunne inspirere til tross for sykdommen. Lykke til videre:) Jeg skal se om jeg finner KK magasinet der de har skrevet om deg:)

      1. Tusen takk, Happy! Ja, man må gjøre det man mener man kan. Jeg tror neste utgivelse av KK kommer 8. desember, men vet ikke om reportasjen om meg vil være med der.

      1. Ja, jeg blir stadig litt overrasket og forundret over at folk ikke har hørt om ME, men slik er det sikkert med en del andre sykdommer også. 🙂 Returklem 😉

      1. Thanks. 🙂 It was a very cold day and I did a happy dance on top of a mountain called Dovrefjell. 🤗 Bjørn stopped the car and let me out for a minute, hihi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg