Dag 7 av Frodiths Catwalk Fargeutfordring

Klar for bryllup i Irland, i lilla kjole.

Det er dag 7 av Frodiths Catwalk Fargeutfordring og dagens farge er LILLA. Av en eller annen merkelig årsak, har jeg lite klær i lilla. Men jeg liker lilla, og har faktisk et par lilla parykker til og med. Av klær har jeg bare denne ene kjolen i dagens farge. Bildet er fra mars i år, da jeg var i bryllup i Irland. Her hersker det vel ingen tvil om at jeg er dronning i eget liv? 😀

Lilla hår og heksehatt på Halloween
Lilla til enhver anledning

Med dette innlegget er jeg herved i mål med Frodiths fargerike catwalk-utfordring. Nå venter jeg spent på å se alle bidragene som får delta i det store Catwalk-showet i “Galleri Frodith”! Det kommer HER en av de nærmeste dagene! 😀

Og her er resten av bidragene mine:
ROSA
GUL
GRØNN
ORANSJE
BLÅ
RØD

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

20 kommentarer

Siste innlegg