De giftet seg på stranda

Det var en helt vanlig dag på ei strand i nabolaget mitt, på Costa del Sol. Jeg ankom stranda i tretida. Skulle ta en Middelhavsdukkert og slikke sol et par ettermiddagstimer. Jeg la merke til at det var plassert en del hvite stoler lenger bort, og ruslet bortover fordi jeg ble nysgjerrig.

Joda, der skulle det tydeligvis foregå noe. Jeg tok noen bilder av havet og stranda, før jeg subbet tilbake til der jeg hadde plassert strandstolen min. Ikke lenge etter kom folk gående ned trappa fra restauranten som ligger like ovenfor stranda, til takten av dunk-dunk musikk, og inntok plassene sine. Brudeparet også. Hun i en lys, flagrende kjole, han i kortermet skjorte og shorts.

Jeg ble nysgjerrig igjen, og forlot strandstolen min. Hun som viet paret, var ei dame i kongeblå kjole. Hun snakket nederlandsk, så da var vel både brudepar og gjester nederlandske også. De hadde valgt seg en flott utsikt over havet til vielsen. Det som var ganske sprøtt, var at bryllupet fant sted midt mellom masse strandgjester. Alle strender her er offentlige og åpne for alle, så da ble det slik at de fikk noen ekstra gjester i bryllupet sitt. 😊

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

7 kommentarer

Siste innlegg