Den beste desserten

Jentene var klar i sin tale. Dette var en av de beste restauranten de hadde besøkt her på Costa del Sol 😊 Bjørn og jeg var også skjønt enige om at vi kunne ikke vært mer heldige med valg av spisested for kvelden. Vi fikk alle det vi ville ha. Det ble pizza til jentene, pasta til Bjørn, og laks til meg. Alle rettene smakte kjempegodt, og de som jobbet i restauranten var hyggelige og oppmerksomme. Litt spøk og tull var det også rom for.  

Vi tenkte først å finne et trivelig spisested oppe i Arroyo de la Miel, med det viste seg at de fleste restaurantene hadde stengt denne tirsdagen, i alle fall de som kunne vært aktuelle. Thea kom etter hvert på at hun på en tidligere tur hadde gått forbi en restaurant nede ved havna som så veldig koselig ut. Vi krøp tilbake inn i bilen og kjørte ned til Puerto Marina. Restaurante Pinocho hadde åpent og ønsket oss hjertelig velkommen. 

Desserten på bildet ovenfor er den beste jeg har smakt på lenge, og i alle fall den beste hittil i år. I fjor tror jeg ikke at jeg spiste dessert i det hele tatt. Det er så mye jeg ikke tåler å spise. Smaken av denne brownien og sitronsorbeten kommer jeg til å huske lenge.  Synes du desserten ser fristende ut? Nå vet du hva du kan servere neste gang du får gjester! 😀 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

17 kommentarer
      1. Desserten var faktisk magisk god 😀 Og så må jeg innrømme at jeg opprinnelig hadde skrevet nettopp det du foreslo der… “Nå vet du hva du skal servere om jeg kommer på besøk”! Hihi, men følte meg litt frekk og vågal, så endret til det som står i blogginnlegget nå. 😉 Reiser hjem på søndag 🙂

    1. Wow food looks amazing, especially that chocolate brownie, yum, hope you all had a fun evening, but I’m confident you did 😄 I would go back again just for the dessert 😘 Lovely to have a visit from Thea and her also her friend who couldn’t get home, it was meant to be 😊

      1. Det er sjelden jeg går ut og spiser, siden det blir så komplisert når det er mye jeg ikke tåler. Men siden magen har oppført seg ganske greit, har jeg skeiet ut og tatt noen sjanser i juleferien 😀

    2. Hadde jeg vært på den restauranten hadde jeg også valgt laks. Sikkert fra Norge. Og dessert er viktig for at måltidet skal bli fullstendig.
      Må dere ga på munnbind overalt?

      1. Kan godt hende laksen er fra Norge, ja. Ser at røkt laks på supermarkedene i Spania også kommer fra Norge. Veldig godt med noe søtt etterpå, ja 😀 Man skal gå med munnbind på alle offentlige steder som butikker, kontorer ol, men også utendørs nå. Men det er mange som “synder”. En del har ikke på munnbind i det hele tatt, og noen bruker dem som hakebleier!

      1. 😀 Tror dette er den beste laksen jeg har fått servert noen gang 😀 Du hadde garantert likt den! Og kanskje klart et par pizza etterpå også? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg