Den beste isen!

Sitronsorbet

Da jeg så Utifriluft sin utfordring denne helga, tenkte jeg straks at “denne kan jeg ikke være med på”. Jeg er jo ikke hjemme i Norge. Men så kom jeg på at de har is i Spania også. Jeg både liker og tåler sorbet best, og denne sitronsorbeten har de på nærbutikken min, Mercadona. Mercadona fins over hele Spania, så det er bare å kikke i frysedisken om du er i nærheten av en.

Denne er knallgod! Syrlig og søt og frisk og god! Under ser du hvordan boksen ser ut. Om man ikke er for grådig, er det nok til ei hel uke. 😉

Ha en fin sankthansfeiring, med eller uten is! 

Sitronsorbet i boks

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer

Siste innlegg