Det mest populære blogginnlegget

I 1995 var jeg i Jordan

Det mest populære blogginnlegget denne siste uka har vært innlegget hvor jeg skrev om hvem jeg er og hvor jeg kommer fra. Jeg kunne selvsagt ikke skrive alt, dekke hele livshistorien min, for ingen gidder å lese til verdens ende. Men det ble noen avsnitt, og hele 17 bilder. Tusen takk til alle som leste og på den måten tok del i en liten del av livet mitt! Jeg smiler fortsatt helt rundt i takknemlighet for alle de hyggelige kommentarene. 

Om du ikke fikk med deg dette innlegget, kan du lese det her: Hvor er jeg fra?

Bildet over er fra Jerash i Jordan. Det var et utrolig spennende land å besøke.

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

2 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Fint bilde av deg – fra Jordan 🙂
      Jeg var også i dronning Elisabeth sin begravelse 🙂 Det var ærefylt syntes jeg – dette er en digresjon til et annet innlegg hos deg – men skriver det her i dette innlegget 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg