Det vakreste varsel om solas ankomst

Etter at vi hadde hatt mange dager med regn og vind i nærmere to uker her på Costa del Sol, fikk vi et varsel på himmelen om solas ankomst. Vi hadde for så vidt smugtittet i værmeldingstjenester og skjønt at det skulle bli sol og fint vær dagen etter, og jeg er imponert over hva meteorologer klarer å forutse. Men dette varselet som dukket opp kvelden før finværet, var noe helt for seg selv! 

Jeg skyndte meg ut på terrassen for å se hele sirkelen, og sørenden som gikk ned i Middelhavet. Flere naboer stod ute og fotograferte da jeg kom ut, så dette var tydeligvis spesielt for dem også. Ikke hverdagskost. 

En regnbue og en tvillingregnbue ender i Middelhavet.
Naturen fyller tilværelsen med magi
Utsikt mot Afrika
Farger på himmelen uten en dag med sol

Er ikke dette magi, så vet ikke jeg! 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer

Siste innlegg