Drar fra dette!

Utsikten min i solnedgangen

Jeg drar fra dette! Noen tenker kanskje at jeg er fullstendig skrullerusk, som ikke blir her lenger? Men jeg kan vel ikke bli her for godt. Det sitter tross alt en god og snill samboer hjemme i Trondheim og venter. Tre herlige uker i Spania er over.

Formen har vært overraskende god siste halvdel av tida i Spania. Det betyr også at jeg har gjort mer enn til vanlig, og jeg har dermed ikke ladet så mye som jeg hadde tenkt. Det har vært så utrolig deilig å kunne GJØRE ting, være sosial og oppleve mye koselig. 😍

Jeg er spent på hvordan energinivået blir når jeg kommer hjem til Trondheim. Erfaringsmessig daler formen ganske fort… Men aller først skal jeg en svipptur til Italia, nærmere bestemt Milano. Det blir spennende! 😊

Ser du konturene av de afrikanske fjellene? Mellom havet og himmelen!

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet første helga i juni.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

5 kommentarer
    1. Nå er det vakker her også, men så klart, det handler om vinteren som forsvinner…blir noen skritt tilbake for deg. Men lufta og lyset tror jeg likevel blir godt. Godt tur hjem og god tur til Italia. Det er koselig i Trondheim også, og så håper jeg du får bevare energien du har følt på. <3

    2. Du skriver at du drar fra dette, men jeg tror du har tatt med deg været, – særlig temperaturen. Nå i ettermiddag er det under 20 grader, så jeg nesten fryser hahaha 😉

    3. Kjekt at du har kost deg disse 3 ukene. Så har du mye kjekt i vente også fremover, med bl.a. både Milano-tur og bloggtreff 🙂 Så fin utsikt du har – flott solnedgang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg