Elvis hylles etter tur

Kveldsbad i Hansbakkfjæra

Elvis fikk seg en etterlengtet tur ned til sjøen igjen. Det tar oss bare et par minutter å suse nedover til Ladestien og stranda. Kvelden var sommervarm og fin, og vi så til og med noen strandløver der nede. Etter å ha lest et kreativt og morsomt dikt av Ove i bloggen til Morsmiddag, som var mer som en hyllest til både Elvis og meg å regne, var vi begge lystne på en liten utflukt.

Det er kjekt å ha med Elvis på tur. Han elsker å suse bortover stien i full fart, akkurat som meg, og i tillegg har han krefter til å trekke meg opp bakkene. Det ble mange fotostopp på den lille turen. Elvis hadde ikke noe imot det, så lenge han fikk være midtpunkt. Elvis fikk nemlig blod på tann etter at han skulle være med i en nominasjon og måtte stille på photo shoot. Det kan du lese om HER.

Elvis kikker på strandgjestene
Elvis og jeg på Ladestien
Ei trillebår hadde forvillet seg ned mot stranda

Jeg så at Elvis sendte mange lengselsfulle blikk mot sjøen. Han tåler ganske mye, men et sjøbad hadde nok ikke vært så bra for han!

Om du ikke har fått med deg Oves dikt i bloggen til morsmiddag, finner du det her: Oves dikt etter bloggtreff 2023.

Selfie av Elvis og meg
Spor etter at mange hadde sittet under treet og disset
Solgule løvetann
På vei opp bakken og hjem

 

 

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

12 kommentarer
    1. S idyllisk og flott det var der du tok Elvis med på tur! Kjekt å ha et slikt sted rett i sitt nærområde. Elvis fortjener en hyllest. Min stemme gikk til han 🙂 For et herlig dikt fra dikteren Ove/broren til Morsmiddag! Diktene han deler som gjesteblogger gir oss jammen mye latter og glede!

      1. Ja, veldig flott der nede på stien, uansett vær egentlig, men jeg er mest glad i sol og finvær! Tusen takk på vegne av Elvis! 😊 Ove har mye å by på 😉

    2. Herlig tur på en varm sommerkveld, og så kjekt med Elvis som følgesvenn. Måtte inn å lese diktet, og det var herlig 🥰. Ønsker deg en super lørdag, klems 🤗

      1. Helt supert med Elvis som følgesvenn 😊 Og jeg hadde tatt på alt for mye klær, og ble ganske varm i trøya. 😀 Ja, herlig dikt! Fin lørdag til deg også! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg