En avstikker med flott utsikt

Jeg hadde kjørt jentene til togstasjonen. De skulle på shopping og sightseeing i Malaga. Det ville nok bli noen skritt på dem i løpet av turen, så da slapp de i alle fall å slite seg ut på de to kilometrene til togstasjonen i tillegg. Jeg glemmer litt at de er unge og spreke, og tåler noen skritt ekstra. Men det er fint å skjemme dem bort litt også. Jeg skulle slappe av hjemme i leiligheten. På returen fra togstasjonen kom jeg på at jeg skulle ta en svingtur ned til havet, en avstikker hvor jeg ikke hadde vært tidligere.

Avstikkeren var ikke så lang, kanskje 100 meter lenger ned, men der åpenbarte det seg en flott utsikt. Jeg bevilget meg noen minutters påfyll av idyll her og tok bilder i alle himmelretninger. Middelhavet fikk bli med på alle bildene. 😊

Kanskje bidrar disse bildene til at du gleder deg enda litt mer til sommer og varme? Dattera mi og de to venninnene hennes som er i Spania sammen med meg nå, har stranddag i dag. De tok med nistepakke, drikke og en stor bag med standleker, så de har nok en super dag. Jeg har ladedag på terrassen, og har det også som plommen i egget. 🤗

Ok, så får jeg ta med et bilde uten havet også fra gårsdagens avstikker. Himmel og hav hører jo sammen. 😊

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

16 kommentarer
      1. Bare hyggelig 😉 Snøføyk høres helt fjernt ut for meg her jeg sitter. Merkelig hvor raskt man venner seg til et annet klima… 😊

    1. Ååå, det er sååå deilig å se bildene dine av sol og varme.🤩🌞🌞
      Det er bare å nyte og vente med å dra hjem for her er det ingen vår å spore på en goooood stund.😅🙈

      1. Takk for at du kikker innom, og koselig at jeg kan bidra med litt sol og varme, selv om det bare er for et par øyeblikk 🤩 Jepp, jeg blir her leeenge 😊 Men er hjemme i god tid før bloggtreffet! 😁

    2. Nydelige bilder! Ja ser frem til sol og varme jeg også og drømmer meg bort i bildene dine 🙂 Fint du har fått kost deg og slappet av i solsengen 🙂 Nyt ferien videre 🙂

      1. Takk 😊 Så fint at jeg kunne bidra med noen solfylte øyeblikk, om ikke annet. 💛 Ja, her er det fint å nyte terrasselivet, med kort vei til kjøleskap og vannkoker (te!). Men jeg må nok sprade ut i Middelhavet en dag snart også 😁

    3. Jeg har ikke fått med meg at du har reist ned til varmen, så jeg får lese meg opp på det har skrevet litt senere. Så kaldt og guffent som det er her nå, nyter jeg virkelig de fine bildene av sol og varme å prøver å ikke lengte for mye til sommeren. For den er ikke her enda på en god stund dessverre. Ny sole og varme og ha en fin fredda, klem 🤗

      1. Jeg snudde nesa mot Spania på mandag, så det er ikke sååå lenge siden 😀 Du må gjerne stikke innom tidligere innlegg og få med deg starten. Kommer mer fra varmen etter hvert! 😉 Det er lov å lengte til sommeren, og i mellomtida skal jeg prøve å få sendt noen varmegrader opp til deg herfra 🤗 Fredagsklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg