Endelig soloppgang

Ville sola stige opp fra havet?

 

Endelig ble det soloppgang! Nå har jeg vært i Spania i to uker, og i dag var jeg for første gang våken så tidlig at jeg fikk med meg soloppgangen fra terrassen. Litt før halv ni stod jeg klar med kameraet og ventet spent på om jeg ville få se sola stige opp fra havet eller om soloppgangen var gjemt bak bebyggelse og terreng.

 

Kanskje sola dukker opp lenger øst enn jeg antok?

 

Rundt soloppgang kommer det alltid massevis av hvite, langbeinte fugler flyvende, og det er et flott skue. Det er også nydelig når himmelen farges rød og sola gjør seg klar for å møte dagen. 

 

Snart soloppgang

 

Titt tei! Velkommen til en ny dag!

 

Dagen blir fin

 

Dagen er her, dagen blir fin, og snart er det helg 🙂 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!

Link til blogginnlegget på Facebook.
Link til innlegg på “story ” på Instagram.
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg