Energipåfyll, vaskelyst og feiring

Dagens frokost!

Når man skal vaske gulv, kan det være greit med energipåfyll først. Jeg hadde en vag plan om å kjøre bort til kafeen “Dame Chocolate”. Der har de veldig gode chorros. Jeg tenkte for meg selv at jeg hadde en unnskyldning for å spise chorros, siden jeg trengte energi før den forestående gulvvasken, for å få en god start på vaskelysten. Dessuten blir det lenge til neste gang jeg kan spise churros. Det skulle imidlertid vise seg at chorroslysten steg fra unnskyldning til feiring! 

Ei god venninne sendte meg en melding og fortalte at hun skal gifte seg til sommeren. Juhu! Overraskelsen var stor, og jeg kjente at jeg ble glad på hennes vegne. Dette måtte feires! Nå med én gang! Jeg tok på meg sandalene og gikk ned i garasjen til min sunset orange, som var tilbake fra verkstedet og ivrig etter å komme seg ut på veien. Den lystret ivrig da jeg trykte på gassen, og plutselig var vi på Dame Chocolate. Damen i disken lurte på om jeg ville ha to chorros. Jeg bestilte seks. Det ble i meste laget, men jeg skulle jo spise for flere. De to som skal gifte seg og samboeren min hjemme i Norge, i tillegg til meg selv. 😀

Jeg skal si deg det ble gulvvask! Men først måtte jeg fordøye frokosten. 😀

Disse vokser i rundkjøringa ved Dame Chocolate. Litt artig med en rosa midt oppi alle de røde.

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

11 kommentarer

Siste innlegg