Engler i sneen

Fra Jonas Fjeld og Lynni Treekrems “Engler i sneen”

Dagens tema i Frodiths lille januar-moro er SNØENGEL. Jeg har ikke fått laget min egen snøengel, for enten du tror det eller ikke, er det lite snø utenfor hos oss. Jeg hadde faktisk en plan om å bevege meg ut i kulda for å ta et snøbad og å få laget en engel i snøen, men nysnøen uteble, og da ble det ikke noe snøbad eller engel. 

Men min kjære samboer visste råd, og jeg håper Frodith liker en liten vri. Og det fins visst sanger om engler i snøen. Bare se her! En nydelig sang av Jonas Fjeld og Lynni Treekrem med tittelen Engler i sneen:

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer

Siste innlegg