Et hefte til glede

Dette er virkelig et hefte til glede. “Julestemning” lå i postkassen min for to dager siden, og jeg skal innrømme at jeg allerede har kikket inni og lest noen overskrifter. Men nå har jeg gjemt det for meg selv, siden det er lenge til både advent og julestemning.

Det hendte at jeg kjøpte slike hefter til døtrene mine da de var små, men dette heftet er til meg, fra min medblogger Natheless. Jeg skal finne det frem igjen når jeg er klar for julemagien.

Bildene i dette innlegget er naturligvis fra heftet. Jeg skal ikke røpe for mye, men her finner du oppskrifter på mye som er godt å spise, forslag til ting du kan lage og gjøre, illustrasjoner, fortellinger og andre koselige tekster. I det hele tatt mye spennende! Også for oss som til vanlig ikke er så kreative med slike ting. 🤗

Jeg betalte bare 200 kroner for heftet, inkludert porto. Natheless har sikkert flere liggende, og jeg regner med at det går an å kontakte henne på Facebook/Messenger for interesserte. Link: Randi Lind 😊

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

Link til blogginnlegg på Facebook.
Link til innlegg på Instagram (story).

21 kommentarer
    1. Hjertelig takk skal du ha. Ja, jeg har mange igjen, så det er bare å kontakte meg for de som vil ha litt hygge framover. Ønsker deg en vakker kveld 🙂 Klemsiklem 🙂

      1. Hyggelig å skrive om noe så koselig i bloggen! 🤩 Skal ha tipset klart i bakhodet om jeg har kontakt med noen flere som trenger et slikt hefte 😉 Klem 🥰

    2. Jeg fikk også heftet mitt denne uka, og har lagt det bort…. ikke lov til å begynne på det ennå, hihi….! Heftene til Randi har blitt endel av jula for meg! Klem <3

      1. Hihi, nei, vi må nok klare å styre iveren vår 😀 Koselig å høre at du har kjøpt hefte av Randi tidligere. Dette er mitt første 🙂 😀 🥰

    3. Så spennende!🤩🎅🏻
      Slik post er koselig å finne i postkassen altså.🥰 Ha en finfin kveld!🤗

      1. Jeg hadde nok ikke kikket to ganger på om det ikke hadde vært for at Natheless har laget det. Nå gleder jeg meg til å finne det frem igjen i desember 😀

    4. Koselig med slike hefter 🙂
      Jeg leser ikke blader og magasiner og hefter lenger. De blir liggende…. Men veldig bra for Natheless at det kommer ut! Hun er så flink!!!

      1. Ja, det er det 🙂 Jeg er heller ingen leser av blader lenger, selv om jeg stadig tenker at “der var det noe interessant” jeg ville lese 😀 Ja, Natheless er dyktig, og tenk at hun har produsert alt innholdet i heftet selv! 🙂

      1. Jeg har heller ingen tradisjon for å kjøpe julehefter av denne typen. Har tidligere bare kjøpt tegneserier. Men kanskje blir det en tradisjon nå… Koselig om du også liker juleheftet til Natheless, om du bestemmer deg for å kjøpe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg