Fager kveldshimmel

Her oppe i høyden har vi fin utsikt mot Middelhavet, og noen ganger skimter vi de afrikanske fjellene på den andre siden av havet. Du ser det kanskje på et par av bildene om du zoomer inn. Spesielt flott og fagert er det når kveldshimmelen gir oss slike forestillinger som i går kveld. 

Middag og kveldsmat 😊
Fagert fargespill i horisonten

Bildene er tatt fra terrassen vår, hvor Thea og jeg inntok en smaksrik middag. Jeg ble stående lenge og se på fargespillet på kveldshimmelen etterpå, og mobilkameraet adlød villig mine zoominger og trykk på utløserknappen. Resultatet ser du altså i dette innlegget. Med et bedre kamera hadde nok bildene blitt mye bedre også. 

De afrikanske fjellene
Spennende brannfakkel/skyformasjon på himmelen mot vest
Det blir raskt mørkere
Til slutt står hele himmelen i brann

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til blogge min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

 

18 kommentarer

Siste innlegg