Feiring av leilighetskjøp

Utsikt fra favorittbordet vårt på Leo’s

Man må feire når man kan og når anledningen byr seg. Både små og store begivenheter fortjener oppmerksomhet, og det er lov å være glad for både lite og mye. I dag har vi hatt feiring av leilighetskjøp. Den eldste dattera mi og kjæresten har kjøpt leilighet i Oslo denne uka, og det fortjente en markering. Jeg tenkte først å sende en blomsterkvast på døra til dem, men så fikk jeg heller lyst til å invitere dem med ut for å spise.

Da fikk jeg samtidig tid sammen med de to døtrene mine før jeg skal fly sørover til varmere strøk igjen. Siden samboeren min og jeg nettopp har hatt en fantastisk restaurantopplevelse på Leo’s, hadde jeg lyst til å ta med de Italia-glade ungdommene dit på søndagslunsj. Vi ble fem til bords denne gangen. Samboer Bjørn og jeg, mine to døtre og samboeren til den eldste. Det ble en koselig stund! ❤️

Utsalg av varer importert fra Italia, bl.a. te!
Jeg kjøpte en pakke grønn te. Supergod!
Lunsjen min: Spaghetti carbonara
Voksne menn må ha store pizza!
Kaffe, te og dessert etter mat. (Foto: Thea)

Her er innlegget fra vårt forrige besøk på Leo’s: Fantastisk restaurantbesøk. Innlegget ble så godt mottatt av Leo’s family at de har lagt det ut på Facebook-siden for restauranten. Stor stas! 😍

Salt og pepper

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer

Siste innlegg