Festmåltidet på bloggtreffet

Graffi, en formidddag det snødde sidelengs.

Dette bildet av Graffi Midtbyen tok jeg da jeg gikk forbi en snørik formiddag. Jeg foreviget selvsagt stedet, selv om det snødde sidelengs. Det er her vi skal spise festmåltidet på bloggtreffet lørdag kveld 3. juni! Noen som gleder seg til et festmåltid her til våren? Været har man selvsagt ingen garanti for, men jeg skal gjøre mitt ytterste for at bestillingen på sol og varme går gjennom! Og uansett vil det være lunt og hyggelig inne i restauranten. 😀

Lurer du på hva du kan bestille å spise på Graffi? Da finner du menyen HER! Og HER finner du også noen stemningsbilder fra Graffi. Når det nærmer seg helga for bloggtreffet, vil jeg høre med dere ang. valg av retter, sånn at Graffi har en liten peiling på hva de skal servere oss. Da vil de også gjerne ha et mer nøyaktig antall på hvor mange bloggfrelste som kommer. 😊

Hvis du ikke fikk med deg saken som NorgeOgVerdensNytt laget om bloggtreffet fredag for to dager siden, kan du lese det HER.

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

18 kommentarer

Siste innlegg