Flere festforestillinger / More galla performances

Norsk + English

I gårsdagens blogginnlegg beskrev jeg universets festforestillinger i form av solnedganger. Om du ikke leste det, finner du det HER.
Yesterday I described the galla performances of the universe in the shape of sunsets in my blog post. If you haven’t already read it you can find it HERE.

Magiske øyeblikk / Magic moments

Det fins magi i slike øyeblikk. I øyeblikkene etter at sola har gått ned. Da viser moder jord oss at den er fylt med kjærlighet til oss. Med sine fargesprakende forestillinger.
There’s magic in moments like this. Magic moments that arise all around us just after the sun has gone down. This is mother earth showing us that it is filled with love for the living beings. With its colourful performances.

Magisk solnedgang med oransje, lilla og rosa /Magic sunset with orange, purple and pink

Bildene viser noen av mine første magiske øyeblikk i 2020, i dette nye tiåret. Jeg forventer meg mange flere. Det er forresten litt artig å tenke på at jeg er i 20-årene igjen. Akkurat som døtrene mine. Hihi… 😉
These pictures display some of my first magical moments in 2020, of this new decade. I expect there will be many more. By the way, it’s a bit funny that I’m in the 20s again. Just like my daughters. Hihi… 😉

Magisk festforestilling i lilla og rosa / Magic galla performance in pink and purple

Det er en kunst å leve så godt man kan. Med eller uten sykdom. Det er en kunst å glede seg over det som er, her og nå. Er du flink til det? Jeg øver!
It is a work of art to live the best you can. With or without illness. It is a work of art to enjoy what is, here and now. Are you good at it? I’m practicing to become better at it!

Utsikt mor Afrika i blått, rosa og lilla / View to Aftica in blue, pink and purple

Jeg har tilbragt dagen med å sole meg, duppe og lade ute på terrassen. Nå er klokka snart seks og sola er på vei til å gå ned. Jeg er klar for kveldens festforestilling. Kom gjerne innom på en kopp kaffe eller te og del øyeblikkene sammen med meg!
I have spent the day sunbathing, napping and charging outside on the terrace. It’s almost six o’clock now and the sun is setting. I’m ready for tonight’s galla performance. Feel free to come by for a cup of coffee or tea and share the moments with me!

6 kommentarer
    1. Solnedganger er fin terapi ♥ Og disse bildene var utrolig vakre….fikk nesten følelsen av å være der selv. Det blir nok mange flere vakre solnedganger å skue i 20-årene 😀
      Jeg forsøker å være flink til å leve så godt jeg kan til tross for sykdom. Og det er viktig å fylle dagene med positive øyeblikk.

      1. Tusen takk, og veldig fint å se på solnedgangene som terapi 🙂 Du har rett, vi vil få muligheten til å oppleve mange vakre solnedganger i fortsettelsen. Noen ganger må man ta hensyn til sykdommen, mens andre ganger må man bare “stå løpet ut” så lenge det går… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg