Fly i gave

Et fly i gave

Jeg fikk et fly i gave fra samboeren min. Du kan tro jeg var overrasket da jeg fant et legosett inni bursdagspakken min. Det har jeg aldri fått før, men det er jo en første gang for alt… 

Sortering av legoklossene

Først måtte jeg sortere legoklossene i farger. Deretter fulgte jeg bruksanvisningen og fikk meg mange overraskelser i byggeprosessen. Lego har blitt ganske avansert siden jeg var lita, klossene kunne snus og styrespake og vinger var bevegelige. 

Legobygging krever konsentrasjon

Jeg måtte faktisk konsentrere meg skikkelig, og etter legoutfordringen måtte jeg legge meg på lading i senga en liten stund. Men ikke før jeg fikk sjekket at flyet faktisk var flybart. 

Flyet er ferdig bygd

Inni eska med legoklosser lå det også et gavekort. Jeg skal visst ut og fly på ordentlig også, med flyselkapet Norwegian. Det er en stor mulighet for at denne turen blir til Spania. 🙂 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

16 kommentarer
    1. Så artig å holde på med slik og får det til. Så heldig du som har leilighet i Spania og kunne fly dit flere ganger i året. Min mann og jeg snakket om det st når vi blir pensjonist, vi skal bo litt i Spania. Vi får se:)

      1. Hihi, ja, dette ble en ny utfordring! 😀 Samboeren min satt sammen med meg og hadde litt mer oppdatert legoerfaring enn meg. Ikke skjønner jeg at dette settet var laget med aldersgrense 5 år, for det var ikke lett 😀 Ja, jeg er veldig heldig som kan dra til Spania til egen leilighet! Artig å høre at du og mannen din også vurderer å bo litt i Spania på sikt. 🙂

    2. Det var jo en artig presang å få, som ledet til noe mye større 😊
      Jeg har ikke bygd noe med lego siden jeg var barn heller, og da var det stort at man fikk tak i vinduer man kunne se igjennom. Så da kan du jo tenke deg hvor lenge siden det var 😉 Ha en fin søndagskveld 🥰

      1. Det er kanskje omtrent like lenge siden du bygde med lego som meg, da 😀 Jeg ble mest overrasket over at klossene kunne festes til hverandre fra begge sider, om du skjønner. 😊 Fin søndag kveld ønskes deg også! 🥰

    3. Så artig da, og så flink som fikk det til! 🙂 Ikke enkelt å bygge slike ting synes jeg, 5 års aldersgrense, eller ei 😉 Men du må ikke ut og fly enda håper jeg. 😉 På tide å være litt hjemme nå. 😀

      1. Følte meg ganske flink, ja 😀 Oh yes, skal nok være hjemme i Norge litt fremover nå, men må en tur til Vikna igjen ganske snart. Things to do. 🙂

    4. Yes Lego has indeed changed over the years. I remember having Lego as a child too and I loved it. My nieces got Lego for Xmas, and will now have to build the Harry Potter castle, think it might take them a few months to complete 😄 hope you enjoyed your trip down memory lane with your Lego Plane. What a thoughtful gift. And your trip on a real plane to Spain very soon….🤗

      1. Oooh, sounds like a Harry Potter castle could be a real challenge. Maybe they will have to ask their aunt Mary for assistance! 😉 What a nice rhyme you made… your trip down memory lane with your Lego plane 🤗 Not sure when the next trip to Spain will be, but hopefully very soon… 🤗

    5. Lego er gøy! Flybillett er nok midt i blinken, som du sier, blir vel Spania igjen snart på dere? En dag skal jeg også ha en leilighet der en plass. Skal = ønske <3

      1. Ja, det var mye morsommere enn jeg hadde forestilt meg 😀 Flybillettilskudd er alltid velkomment 😉 Men har ingen konkrete planer om tur enda. Skal/ønske kan bli til virkelighet! 🥰

    6. Hihi, – så artig og kreativt 🙂 Veldig moro å ha noe å holde fingrene i gang med. Husker også selv at jeg likte Lego da jeg vokste opp, men det er leeenge siden 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg