Flyr til Spania med fuglene

Høsten er her, og i disse dager har trekkfuglene begynt sin ferd sørover til varmere strøk. I morgen flyr jeg med de fuglene som skal til Spania. Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir der, må se det an, og kjøpe returbillett senere. Det skal bli fint å tilbringe tid med døtrene mine i Spania igjen. Min yngste datter har allerede vært der ei uke nå, sammen med ei venninne, og min eldste datter kommer ned sammen med kjæresten ei uke etter meg. Jeg gleder meg virkelig til kvalitetstid med prinsessene mine! 😍

Været her hjemme i Trondheim har vært fint i høst, og jeg er egentlig ikke helt klar for å forlate den deilige, skarpe høstlufta og finne frem bikinien igjen. Det har jo nettopp vært sommer, føler jeg, så det er litt rart å dra tilbake til en ny sommer…

I dag pakker jeg den lille kofferten min. PC og mobil er selvfølgelig med. Sammen med hodet er dette mine viktigste arbeidsredskaper når jeg blogger. Det blir nok tilbragt noen timer i bloggmodus mens jeg er i Spania også. Sannsynligvis i en avslappende stilling i sofaen. Ute på verandaen er det for skarpt lys til skjermen. Verandaen er for soling. Ellers er planen å gi masse påfyll av energi til ME-kroppen. Det er hvile som gir best restitusjon, og jeg lader best når jeg ligger på ryggen i senga, med lukkede øyne og uten noen form for stimuli. Kjedelig? Ja! Men det er det eneste som hjelper når batteriene i kroppen  er tomme.

Det ligger altså an til en varm høst for min del. I morgen ettermiddag vil jeg ha tilbakelagt en biltur + en flyreise + en biltur til på til sammen 400 mil. Der skal jeg sprette en green coke og innta horisontalen, mens jeg venter på at jentene skal komme tilbake fra stranda og lage middag til meg. Lucky me! 😊

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til blogge min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer

Siste innlegg