Fotballen vant over date med kjæresten

Solnedgang på Ranheim

Nå er det lenge siden samboeren min og jeg har vært på “date”, og vi har lenge sagt at vi må gjøre noe sammen, dra ut el.l. Jeg foreslo kino og han var positiv. Så jeg tilbrakte søndagen med å lade mest mulig, sånn at jeg skulle ha energi til overs til kinokvelden kom. Men fotballen vant over date med kjæresten, gitt.

Jeg spilte fotball da jeg var ung. Løp, sparket, satte ut rompa når jeg driblet og har mange gode minner fra fotballbanen, som for øvrig bestod av grus og vonde fotballsko på min tid. Det var tider, det! Men det var ikke jeg som prioriterte fotball foran date i går kveld, det var selvsagt Bjørn. Han er ivrig Liverpool-supporter og Rosenborg-fan. Når både Liverpool-kamp og Rosenborg-kamp dukket opp på TV-skjermen på samme kveld, måtte daten dessverre gå ut. Selvsagt!

Fotballkampene kommer ikke tilbake, men det gjør muligheten for å dra på kino. Jeg er ikke dum. Såpass skjønner jeg også. Og forhåpentligvis kommer denne nye muligheten akkurat i kveld!

Det ble forresten en reservekinoløsning i går, siden solnedgangen fra stuevinduet og terrassen ble så flott. Du ser den på bildet øverst i dette innlegget.

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link

18 kommentarer
    1. Hmm ja, den fotballen altså.
      Jeg skal ikke klage da, for jeg har aldri vært sammen med en fotballentusiast. Nå er det barna mine som en sjelden gang vil se en viktig kamp. Og det er kun ett lag de heier på, og heldigvis samme laget 😉 Men det er ikke sånn at de MÅ se alle kampene. Så jeg har nok sluppet billig unna der 😉
      Men det er jo som du sier, en date, kino eller hva det skulle være, kan jo lettere utsettes en en viktig fotballkamp 😉
      Vakker solnedgang var jo en flott trøst da ♥

      1. Samboeren min lar ikke fotballkamper gå foran absolutt alt, så kanskje var jeg litt urettferdig mot han da jeg skrev dette innlegget 😀 Men fotball er viktig for han, og kanskje er gråværsdagen i dag en bedre dag for kino uansett 😊 Praktisk at barna dine heier på samme lag, ja 😉 Vakre solnedganger overgår det meste ♥

      1. Haha, vi velger vel kanskje ikke menn ut fra hvilke interesser de har 🤗 Jeg er heller ikke totalt uinteressert i fotball, men foretrekker som regel å pusle med andre ting eller bare slappe av mens fotball regjerer på TV-skjermen 😊

    2. Neimen, tenk å velge fotballen da! 😲😁
      Vel, jeg kan skjønne det jeg også, selv om jeg har en mann som ikke brydde seg om å se på kampen i går. Blir for kjedelig 😄
      Kinoen står der den, og tenk hvor mye du rekker å lade før det da 😀😉

      1. Haha, ja, det ble fotballen som seiret i går 😁 Nemlig, for nå har jeg ladet enda mer! Og det blir bra når vi skal på kino i kveld i stedet 😄 Heldig at du “slapp” fotball i går, da 😉

    3. That beautiful sunset was probably as good as the cinema but important to go out and enjoy something together. I don’t have to worry as Kevin doesn’t like football but he doesn’t like the cinema either 😅 😤 enjoy your date night 🤗

      1. I thought Keven would have been interested in football but I can imagine he doesn’t like going to the cinema 😀 At least you enjoy going out for a drink together 😀 Thanks, the date night was nice 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg