Fredagsbildet fra Kristin

Dette er et konsept hvor min tremenning Kristin Finnestrand fra Nærøysund i Trøndelag har et gjesteinnlegg i bloggen min med ett eller flere bilder på fredager. Hun velger ut bilder som hun har tatt på turer i nærområdet sitt. Kristin og jeg kommer fra omtrent samme sted, og jeg føler spesielt slektskap med henne pga. vår felles oldemor Nella fra Flosand, hvor Kristin dessuten bor deler av året.

 

Det er fredag, og fredagsbildet fra Kristin er på plass. Jeg tror det er det 20. i rekken. Og fremover vil det komme enda flere! Ha en fin fredag, og lag deg en meningsfull helg! 🙂 

Munterhet sørger for dagslys i vårt sinn og fyller det med en evigvarende ro. (Joseph Addison 1672 – 1719)

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer

Siste innlegg