Fredagsbildet fra Kristin

Dette er et konsept hvor min tremenning Kristin Finnestrand fra Nærøysund i Trøndelag har et gjesteinnlegg i bloggen min med ett eller flere bilder på fredager. Hun velger ut bilder som hun har tatt på turer i nærområdet sitt. Kristin og jeg kommer fra omtrent samme sted, og jeg føler spesielt slektskap med henne pga. vår felles oldemor Nella fra Flosand, hvor Kristin dessuten bor deler av året.

 

Her kommer fredagsbildet fra Kristin. Det er som vanlig fra vakre Nærøysund, og ikke fra Spania, hvor jeg oppholder meg nå. Tekst under bildet. 

Vi må gjenvinne fantasiens makt. Da vil vi skjønne at verden er full av undring, mysterier, skjønnhet og glede. (Sir Harold Spencer Jones)

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

6 kommentarer

Siste innlegg