Fredagsbildet fra Kristin

Dette er et nytt konsept hvor min tremenning Kristin Finnestrand fra Nærøysund i Trøndelag har et gjesteinnlegg i bloggen min på fredager med ett eller flere bilder. Hun velger ut bilder som hun har tatt på turer i nærområdet sitt. Kristin og jeg kommer fra omtrent samme sted, og jeg føler spesielt slektskap med henne pga. vår felles oldemor Nella fra Flosand, hvor Kristin dessuten bor deler av året.

 

Siden vi har lansering av dette konseptet i dag, får du herved servert i alt tre bilder!
Riktig god helg! 

 

Stemning i høstsolen. Flosand/Nærøysund.

 

Fargeillustrasjon

 

Gammelt naust og trær. Hofles/Nærøysund.

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

8 kommentarer
      1. Absolutt, hun har et øye for dette. Og det var jo faktisk du som gjorde meg oppmerksom på bildene hennes! 🤗 Som igjen førte til at Kristin og jeg fikk kontakt, så tusen takk for det. 🥰

    1. Så gøy og spennende prosjekt 🥰 Flotte bilder alle tre, men det av Ormegresset (som jeg kaller det) i midten var det som snakket til meg 🤩 Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Ja, jeg synes også det! 🤗 Artig at spesielt ett av bildene snakket til deg! Vi får se om du finner flere snakkende bilder senere! 🤩 Lørdagsklem 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg