Frisøren gjemte seg

Nyfrisert

Da jeg var ferdig frisert, ville jeg ta et par bilder av den stilige frisørsalongen. Siden frisøren så at jeg fisket frem mobilkameraet, fikk han det travelt med å koste bort det lille av hår fra gulvet som lå strødd rundt stolen jeg hadde sittet på. Han husket fra et par tidligere anledninger at jeg ville ta bilder for å bruke i bloggen min. Men i stedet for å gjøre seg klar til photo shoot, gjemte han seg bak en frisørstol da alle hårene var kostet bort. 🤗 

Du ser han kanskje ikke på det første bildet av salongen? Men på det andre har jeg zoomet han inn. Engelsken hans er omtrent like dårlig som spansken min, men han ligger likevel et hestehode foran fordi han ofte snakker engelsk med turister som kommer innom for klipping.

Jeg fikk fornyet fargen mens jeg var der også. Kan jo ikke være meg bekjent av å ha begynt å få grå hår! Han spurte også om jeg ville ha fønet håret. Da jeg svarte nei, fønet han håret, og på bildet under ser du hvordan det ble. 😀

Sønnen hans var også i salongen da jeg ble klipt og farget. Han satt og lekte med et eller annet på iPaden sin. Liten gutt? Nei da, han er en voksen mann som studerer jus, men jobber dessuten sammen med faren sin i salongen. Klipper, barberer og alt sånt. De to er et godt team.

Frisøren og jeg
Min peluquería i Spania, (med saksebildet i vinduet)

 

Etter frisørbesøket, kjørte jeg hjem til meg selv for å tilbringe resten av dagen i hvilestilling. Det er ikke hetebølge her lenger, ikke fullt så varmt som i forrige uke. Midt på dagen i dag var det 33 i skyggen, og det er kanskje max temperatur i dag. 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

19 kommentarer
    1. Morsom opplevelse i frisørsalongen da! Gøy når de voksne er litt lekne 🙂 Flott både klipp og farge til deg 🙂 Hvil deg godt, slik at du snart blir klar for nye sprell du kan dele med oss 🙂 🙂

      1. Hihi, ja, det ble en artig avslutning 😀 Denne frisøren er omtrent 70 og har ikke tenkt å gi seg som frisør enda. Takk-takk, det er slik han mener det passer best for meg 😊 Hviler og lader opp til nye sprell! 😉

    2. Kjempeherlig opplevelse da, og så herlig med en slik frisør 😍 Så koselig ut der.

      Du ble kjempefin på håret, og det kledde deg😊

      Lad opp batteriene dine, Kari, og nyt ettermiddagen 😍

      Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hihi, ja, det ble en fin start på dagen. 😊 Tusen takk, frisørmannen var også fornøyd! 😍 Fin kveld til deg også! 😊

      1. Ja, det er supert å få ryddet litt. Med din nye look må du sikkert innom frisøren din rett som det er for å holde det flott og fjongt! 😊

      1. Hihi, ja, han er seriøs og nøye i frisørfaget, men denne gangen gjorde han litt mer ut av seg helt til slutt. 😀 Sønnen ble litt brydd, tror jeg. Takk-takk. Det er sånn han mener jeg skal ha håret, med unntak av at han egentlig ikke vil luggen skal være så lang. Men der bestemte jeg! 😊

    3. Hihi, artig med en frisør som er litt leken og ikke redd for å fleipe litt 🥰 Det er deilig å få klippet seg og fornyet fargen. Selv har jeg gitt opp å gjemme bort det grå, og latt det bare komme. Ble så lei av at alle som snakket til meg, var opptatt av motorveien av ettervekst 😃 Ha en super torsdag, klems 🤗

      1. Ja, hihi, og fint at folk ikke slutter å leke når de er godt voksne! 🤗 Kanskje jeg gjør som deg etter hvert, lar alt bli grått når det ikke lenger er en fin blanding i toppen. Og da kanskje det blir rosa hår på meg også! 😀 Klem og ønsker om en fin torsdag til deg også! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg