Fullmåne i Spania

Månen i Spania. Før det ble mørkt.

Det er ganske kult at det er fullmåne i Spania samtidig som det er fullmåne hjemme i Norge. Det er dessuten noe ganske fasinerende med det å stå her og se utover Middelhavet, og vite at de der hjemme kikker på den samme fullmånen som oss. Samtidig. 🌕

Måneutsikt fra terrassen. Søster og mamma nyter.
Fullmånen over Middelhavet.
Et siste energipåfyll av fullmånen før leggetid.

Du skulle også hit, kjære Eva, og nyte månen, havet og sola fra denne terrassen. Først var det koronaen som satte en stopper for planene, og nå i helga satte hjertet ditt en stopp for muligheten for alltid. Hvil i fred, kjære medblogger. 

Takk til alle som stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

11 kommentarer
    1. Flotte bilder av fullmånen! 🥰
      Trist at Eva ikke fikk være med deg, og det viser oss hvor viktig det er å gjøre ting når vi tenker på det, om det er mulig i henhold til omstendighetene ❤️

    2. Triste greier det at Eva skulle gå bort så altfor tidlig. Selv om vi ikke kjente hverandre så veldig godt, kommer jeg til å savne de fine kommentarene hennes. Jeg har visst ikke fått med meg at det var fullmåne…. Alt går meg forbi om dagen ser det ut til. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. Veldig trist at Eva ikke er med oss lenger. Og rart. Det er visst ikke alt vi skal skjønne. ❤ Noe får du nok med deg, tenker jeg. Og om det er noe som er viktig, kommer det sikkert frem til deg etterpå. Det er mye jeg ikke får med meg også. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg