Gi meg en annen sykdom

Gi meg en annen… (Foto: Kari)


Gi meg en annen sykdom i stedet,  en sykdom som det går an å skjønne, der
jeg forstår kroppens signaler. Der det er forståelige årsaker til at kroppen nekter å være med på mine påfunn, ikke vil lystre, men krasjer når jeg har så lyst til å bruke beina, armene og hodet.

Gi meg en annen sykdom, som det fins en kur for. En sykdom som forskere og vitenskapspersoner over hele verden kjenner sykdomsbildet til. Nikker anerkjennende til og vet hvordan de skal behandle. En sykdom som ingen psykologer urettmessig gjør krav på som “sin” når den tilhører legestanden og somatikken.

Gi meg en annen sykdom, som har et navn med status. Som er anerkjent og tatt på alvor av leger og sykepleiere. En sykdom der det fins medisiner som kan gjøre meg frisk, og protokoller på hvilke piller man skal ta til enhver tid. En operasjon ville også være velkommen, om denne kan gjøre en ende på plagene.

❤️

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg