Gjesten min er på plass

På flyplassen i Malaga

Gjesten min er på plass, og det var flere som hadde gjettet hvem som skulle komme på besøk. Nå virker det som Monica har funnet seg godt til rette. Senga ble innviet rundt midnatt i går, etter at vi hadde oppdatert hverandre om livets gang. Amerikakofferten ble tømt i dag tidlig og hyller og kurver fylt opp med ting og tang fra kofferten, slik at hun var klar til å bo i Spania en stund fremover.

Her kommer Monica, blid som ei sol
Haha, en ekte paparazzi?

Monica var tidlig våken i dag, og da jeg kom til meg selv etter nattens lading, hadde hun allerede vært våken i fire timer. Snakk om early bird! Hva Monica stullet med før jeg våknet til liv, kan du lese om HER. Der får du også vite hvordan reisen hennes forløp og om hennes første møte med livet her på toppen av mitt lille paradis.

Monica ble dratt med på elefantsightseeing i formiddag. Linda hentet oss, og vi fikk vandre litt rundt på platået der elefantene befinner seg, mens sjåføren betraktet det hele på avstand. 

På elefantsafari
Denne lille elefanten fikk et godt øye til Monica
Lekker dame!
Linda = trivsel

Deretter ble det en runde opp til et flott slott og koselige Benalmádena Pueblo med oss tre damene. Det skal du få høre mer om senere, for nå skal vi ut og handle mye god mat! 😊 Det er forresten ikke umulig at du finner oppdateringer på bloggene hos Monica og Linda også. 🤗

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer

Siste innlegg